Heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen op mijn NOD getest en een heel (maar dan ook een heel) dun en licht streepje! Pff, we zijn nu een tijdje bezig (April gestopt met de pil)..
Maar sinds deze maand weer beschermd (condoom) vrijen, omdat ik in Oktober geopereerd moet worden aan mijn enkel.
En ik vind het toch eng om een ruggenprik te krijgen, terwijl ik misschien zwanger zou zijn. maar ja, misschien toch zwanger dus (ben per dag een paar keer duizelig en ook nog eens gevoelige tepels)..

Beetje gemengde gevoelens dus...
Kan een ruggenprik gevaarlijk zijn voor de ongeboren vrucht??

Liefs

Whaaaaah! Van harte meid!!
Wat betreft ruggenprik: bel even met de behandelend arts, zij kunnen je wel adviseren / helpen.

In een condoom zit toch zaaddodend middel? Dan zou je in principe toch niet zwanger kunnen raken?

Liefs Renate

@renate niks is veilig hoor. Geen seks is het enige wat echt werkt als voorbehoedsmiddel.

Meid, wat spannend!! Ik zou denken een streepje=een streepje want je lichaam maakt alleen het hormoon aan als je zwanger bent en alleen dan zie je een streepje....Ik zou over een dag of 2/3 gewoon nog een test doen en komt tijd, komt raad!!

Even contact opnemen met je huisarts als je toch in verwachting bent betreffende je a.s operatie.

Succes!! Liefs Lynn

ha,

weet niet echt veel over verdoving en ruggeprik als je zwanger ben maar met de keizersnede krijg je toch ook een ruggeprik?

succes verder

Jah, wat een gedoe he!!

Maar goed, in een condoom zitten idd zaaddodend middel maar goed nooit 100% zekerheid he :S
En dat je een ruggenprik krijgt bij een keizersnede klopt.. Maar misschien in een vroeg stadium van je zwangerschap, dat het wel schade kan hebben voor de vrucht (omdat dan alles in ontwikkeling is).. En ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat het kindje daardoor misschien gehandicapt kan zijn!

Maar goed, niets is nog zeker.. Over een paar dagen maar weer testen dan maar..

Bedankt voor jullie reacties

Liefs

Terug
Bovenaan