Heel lichte streep Kruidvat

Goedemiddag!

Ik ben afgelopen week ongesteld geworden (dacht ik). Dat was vreemd, aangezien ik normaal heeeeel veel menstruatieklachten heb een week van te voren en tijdens.

Nu zaten wij midden in een verhuizing en dacht ik dat het allemaal wel daardoor zou komen, dus dacht gewoon dat ik ongesteld was geworden.

Nu heb ik sinds drie dagen zo’n verschrikkelijke smaak, een rare tong en onwijs veel maagzuur en duizelig.

Mijn vriend zei dat ik toch maar eventjes moest gaan testen.

Ik heb dus getest met ochtendurine en ik dacht wat te zien. Nu is het ZOOOO licht dat ik dacht dat het mijn verbeelding was.

Ik heb de test dus weggelegd en niet meer naar om gekeken. Het zat mij niet lekker en ging dus na een kwartiertje (ik weet dat dat buiten de afleestijd is) weer kijken. Weer een groot wit vlak met controle streep, maar zodra ik de flits erop zet en ook aan de achterkant, zie ik wel degelijk datzelfde streepje als dat ik zag toen ik hem net had gedaan, dus binnen de afleestijd.

Ik kan er ook geen foto van maken, zo licht is het. Ben ik nou gek aan het worden of kan ik wel degelijk zwanger zijn?

Ik gebruik geen anticonceptie, dus het kan zeker.

Wanneer zou ik weer moeten testen en kan ik er nu voorzichtig vanuit gaan dat ik zwanger ben of wat moet ik doen??? Haha
 
Spannend! Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Als je nu al overtijd zou zijn, zou je wel een wat donkerder streepje verwachten. Maar wie weet was die bloeding en innestelingsbloeding.. Ik zou over 2 a 3 dagen nogmaals testen. Als je zwanger bent, zou de streep dan wel echt donkerder moeten zijn... Succes! 
 
Ik ben dus 22 maart "ongesteld" geworden, alleen was deze menstruatie vreemd, hahaha. Het was wel rond de tijd dat ik ongesteld zou moeten worden. 


Ik krijg nu pas de klachten die ik zou hebben voor en tijdens mijn menstruatie. Alleen heb ik veel maagzuur en duizelig. Onwijs irritant en zo'n vieze smaak, BAHHH. 
Ik ga dan pas weer testen over twee á drie dagen. 


Wel lastig, nu ben ik zo benieuwd hahaha
 
Terug
Bovenaan