heel moelijk poepen

hallo

mijn dochtertje van 5 weken heeft sinds een kleine week andere voeding namelijk nutrilon pepti (van wege koemelk allergie)
nu heeft ze een paar dagen gewoon niet gepoept en nu wel wat maar niet echt veel eigenlijk maar weinig en dit ook na dat ik haar getempt had.
heeft er iemand tips of het zelfde probleem??

fijne carnaval trouwens haha

groetjes cardia
 
Hoi Cardia

Ik heb een zoonje van 11 weken en een aantal weken geleden had hij ook moeite met zijn ontlasting vanwege andere voeding en na overleg met huisarts mocht hij in elke fles een theelepel sinasappelsap (vers) en  dit werkte goed,het gaat nu goed maar als hij zo
af en toe weer eens last heeft doe ik dit weer een dag en dan gaat het weer.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt  
groetjes en veel sterkte ermee    
 
Hoi Cardia,

Mijn dochtertje van 14 weken heeft ineens sinds 3 weken hetzelfde probleem (ws het gevolg van een ziekenhuisonderzoek). Kinderarts adviseerde vrijdag jl 2x per dag een 2ml zonnebloemolie door de fles te doen. We doen nu ca een half theelepeltje en het lijkt te helpen. Misschien ook iets voor jullie?
In de Kinderen zag ik een advertentie dat er nu ook iets homeopatisch van VSM voor is. Een collega van mij noemde vandaag dat ze het ging kopen en ging uitproberen....

Suc6!
 
Hallo

Mijn zoontje kon ook heel moeilijk poepen, de wijkverpleegkundige zei dat ik minder voeding bij het water moest  doen of gewoon extra water bij voeding. Ik maak altijd voeding vooruit en op 900 water moet je volgens de verpakking van nutrilon 30 schepjes doen ik doe nu 28 schepjes voeding en dat heeft bij mijn zoontje erg goed geholpen.
 
Terug
Bovenaan