heel nerveus...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

zoals je al leest, ik heb de bibbers!! Morgen tweede echo, en ik heb de ergste scenarios al door mijn hoofd zien flitsen. Hartje dat niet meer klopt, kindje dat niet meer groeit..
al die enge verhalen ook!!
Ik heb met 8 w 2 d een goede echo gehad, met mooie hartslag, maar toch nu erg bang dat t niet goed is.....hormonen?!?!

herkennen jullie dit?

liefs, onzekere zonneke

Hoi Zonneke

Ik denk dat je steeds af en toe de bibbers krijgt, maar heb vertrouwen in je eigen lijf.
Ik hoop voor je dat de echo goed is en dat je je weer positief kunt voelen. Vergeet ook de hormonen niet die af en toe door je lijf kunnen gieren

Veel succes
liefs Clau, mama van Raff (13 mnd) en 11 +5 dagen zwanger

Hoi Zonneke,

hier een lotgenoot, ik heb morgen ook mijn tweede echo, ben al een week nerveus.
Met 10 +4 wkn mijn eerste echo gehad, morgen ben ik 19 +6 wkn. Ik ben trouwens in verwachting van een tweeling en hyper nerveus.

groetjes Breleigh

Hoi Zonneke,

Dat herken ik zelf ook heel goed.Ik had vorige week een screnings echo.
En daar is uit gekomen dat ons kindje 2 cystes's in zijn hoofdje heeft.We weten inmiddels wel dat het goede cyste's zijn en dat ze vanzelf weer weg trekken.
Maar ik zit ook voor morgen toch weer in de spanning,want ik hoop toch dat alles weer goed is.Maar ik heb inmiddels al 4 echo's gehad en het blijft toch iedere keer weer spannend van zal alles wel goed zijn.

Groetjes Haagsemama
(21 weken en 1 dag)

Ik heb ze ook regelmatig. In het begin, toen ik de baby nog niet (zo veel) voelde dacht ik steeds dat het hartje inderdaad niet meer zou kloppen ofzo. Nu ben ik soms bang dat de bevalling begint zonder dat ik het merk ofzo. Dat mijn vliezen breken en ik dat niet doorheb of iets anders waardoor mijn kindje gevaar zou lopen.
Ik merk ook dat ik veel emotioneler ben, zelfs in vergelijking met de rest van de zwangerschap, dus ik ga er inderdaad vanuit dat het door de hormonen komt.
Tja, ik kan je niet echt een tip geven hoe je ermee om moet gaan. Ik vind het zelf ook nog steeds moeilijk, maar probeer er zo min mogelijk over na te denken.
Tot nu toe is het allemaal goed gegaan, dus laten we er maar vanuit gaan dat het verder ook allemaal goed blijft gaan.

Succes

Terug
Bovenaan