heel onregelmatig of....

A

Anoniem

Guest
ik had eigenlijk op 11dec ongesteld moeten worden als ik de cyclus aanhoud nog van mijn pil, we zijn gestopt op 9 nov.

afgelopen zaterdag een test gedaan en negatief, maar nog steeds niet ongesteld... :-s

ben ik nu heeeeeeel onregelmatig of zal ik er nog een test tegen aan gooien?

Ik hoor vaker dat je tijdens de ontpilling onregelmatig ongesteld kan zijn.

Een test er aan gooien kan altijd natuurlijk

Na het stoppen met de pil is het helaas heeeeel normaal dat je cyclus langer is. Zou even afwachten en over een weekje ofzo nog eens testen wie weet was je te vroeg

tja, kan van het ontpillen zijn, maar ook te vroeg getest. Dus ik zou er van het weekend nog 1 tegenaan gooien.

Hoi nicole,

Spannend hoor! Ik zou zeker niet te vroeg testen (zonde van je geld en ik sluit me aan bij wat hierboven staat).

Beide keren dat ik stopte met de pil had ik een eerste cyclus van 70 dagen. Maar ik heb ook twee vriendinnen die na het stoppen avn de pil ineens zwanger waren zonder daartussen nog ongi te worden, dus ja.. Het kan allemaal.

Maar goed, na alle negatieve berichten hieronder hoop ik voor jou dat het toch een positief resultaat mag zijn!

Spannend hoor! Mijn eerste cyclus duurde na het stoppen 46 dagen.... Leek ook een eeuwigheid, met veel zenuwen, want je weet het toch niet. Lekker door klussen en veel succes!

ik denk zelf ook dat het ontpillen is, morgen ff testje doen en dan weten we het zeker!
En dan kan ik gewoon lekker eten en drinken met de kerstdagen ;-)

Terug
Bovenaan