Heel onrustig aan borst

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag aan de moeders die nog borstvoeding geven. Mijn dochter nu bijna 5 maanden drinkt de laatste dagen heel onrustig. Is heel snel klaar en draait dan met haar hoofd terwijl mijn tepel nog in haar mond zit. Ook overstrekt ze zich hierbij en zet het op een brullen. Als ik dan de andere aanbied is het weer even goed. Maar heel snel gebeurt er weer hetzelfde. Ze wil dan wel weer snel aanhappen maar na 2 tellen weer hetzelfde. Vooral dat trekken aan mijn tepel doet soms goed zeer en na een paar keer hou ik het ook voor gezien. Vaak is het dan ook wel goed en blijft ze niet komen voor eten. Verder heeft ze van de week goede buikgriep gehad en is ze nu nog steeds aan de diarree. Ik ben dan ook wat bang dat ze niet genoeg vocht binnenkrijgt. Ik hoop dat jullie me wat gerust kunnen stellen en/of tips hebben.

Geert van mij heeft precies hetzelfde gehad! Ook zo rond 4/5 maanden. Vooral dat wegdraaien met je tepel in de mond was erg pijnlijk.
Bij mij hield dit gedrag een paar dagen aan en toen was het ineens over!
Waarschijnlijk had ik op dat moment gewoon niet genoeg melk en was hij daardoor erg boos, maar  door Geert wat vaker aan te leggen had ik vanzelf weer genoeg.
Ik geef nu ook nog steeds alleen maar borstvoeding!

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan