Heel Onzeker!!

Ik weet dat ik in herhaling val, maar ik blijf erg onzeker!! Ik ben nu al op dag 43 van van cyclus. En ik ben nog niet ongi!! Ik word er zo langzaam aan knettergek van. Ik heb voor het laatst vrijdag getest, en die was ook negatief. Ik weet nu niet meer goed wat ik kan verwachten. Ik weet ook niet meer wat ik voel, heb ik nou zwangerschapsverschijnselen of niet?!?! Ik ben nu dus al 11 dagen overtijd, als ik uitga van mijn langste cuclus. Wie heeft dit al eens eerder meegemaakt?? Kan iemand mij hierbij helpen?? Kan het nog zijn dat ik toch zwanger ben?? Ik weet niet goed meer wat ik moet denken. Ik zit maar te wachten tot ik ongesteld word, ik word er helemaal gek van. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of mij wat meer vertellen hierover.
Alvast Bedankt.

Groetjes Vanessa
 
he meis,

ik zou morgen ochtend nog een keer testen dan ben je weer 2 dagen verder en is het dan toch negatief dan zou ik dinsdag even naar je huisarts gaan voor een bloedtest het kan zijn dat jij geen (nietveel) HCG in je urine hebt en in je bloed wel sommige vrouwen hebben pas (gelezen op internet!) na 3 maanden voldoende hcg in hun urine, maar wel eerder in hun bloed! het kan natuurlijk ook zo zijn net zoals veel vrouwen hier (ik weet niet of je pas bent gestopt met de pil?) een hele lange cyclus krijgt dit is niet te hopen maar het kan natuurlijk wel,

heel veel succes ik hoop echt dat jullie zwanger zijn.

veel liefs sandra
 
Hoi Vanessa!

Ik duim voor je dat je zwanger bent! Maar op het forum van Flair staat een topic over vrouwen die ook lange cycli hebben. Eerlijk gezegd had ik er zelf nog nooit zo over nagedacht. Je gaat er altijd maar vanuit dat je lichaam "werkt". Maar lange cycli komen dus toch regelmatig voor.
Natuurlijk zou ik de tip van Sandra hierboven opvolgen! Maar hoop niet al te sterk op een zwangerschap, om een teleurstelling te voorkomen. Maar wie weet...misschien is het "raak"!
Heel veel succes ermee.

Groetjes, Jain
 
Terug
Bovenaan