Heel onzeker..

Vorige week zaterdag had ik een positieve zwangerschapstest! Zo blij, maar ik ben zo onzeker over alles. In februari ben ik nog al eens zwanger geweest, maar dan hadden ze op de eerste echo gezien dat het kindje al was gestopt met groeien op 7 weken. Dat was een hele schok voor mij en was een moeilijke periode. Maar nu heb ik zoveel schrik voor die echo, en ik moet nog tot de 25ste wachten om naar mijn gynaecoloog te gaan.
Zijn er nog mensen die heel onzeker zijn en hebben jullie tips om deze periode door te komen? X
 
Heel herkenbaar hoor. Ik heb in januari een miskraam gehad met 8-9 weken. Ben nu 20 weken zwanger en de onzekerheid is sinds woensdag met een goede 20 weken echo minder. Ik voel ukkie ook regelmatig al bewegen dus dat is ook heel fijn. Ik zou je gevoel ook zeker bespreken met je verloskundige. Mijn verloskundige is heel begripvol en ik mag altijd bellen voor extra controle als ik ergens over twijfel of onzeker over ben. Probeer ook te genieten van je zwangerschap ♥️
 
Ik begrijp je heel goed. Vlak voor ik dit bericht las heb ik zelf een topic aangemaakt met eigenlijk dezelfde strekking. In april een miskraam gehad bij 7 weken, waarbij er op de echo niets meer te zien was. Nu 2 week geleden positieve test gehad en inmiddels 6+1 weken. Heb 19 oktober echo bij 7+4week en vindt het enorm spannend. Heel bang dat mn lichaam me weer voor de  gek houdt, hoewel ik wel enorme vermoeidheid ervaar, veel moet plassen en een emotionele rollercoaster ben?
Probeer alles over me heen te laten komen, en we zien wel hoe de echo gaat lopen. Ik hoop dat je de rust kan vinden om er positief in te kunnen staan!
 
Terug
Bovenaan