Heel ONZEKER...

A

Anoniem

Guest
Hello mama's

Wil iets met jullie delen ..misschien herkennen meer vrouwen dit probleem ben zo onzeker ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger en over 1 week ga ik naar de verlos dat word me 2e keer maar ben zo onzeker of alles wel goed zit daarbinnen ..Klopt het hartje wel ..maak me daar heel erg druk om ..

Misschien ligt het wel aan de VK want elke keer als ik daar naar toe moet haal ik gekke dingen in me hoofd en als ik niet hoef te gaan is er niks aan de hand en ik begin meestal 1.5 week van tevoren ..

Help!!

Herkenbaar hoor, ik had dat ook (bij beide kinderen) toen ik nog geen leven voelde. Je wordt toch ineens met je neus op de feiten gedrukt als je daar heen moet. Bij mij begon het ook een week van te voren. Het was altijd weer een opluchting als alles goed was! Nu voel ik de baby goed (38+5 weken) en weet ik gewoon dat het ok is. Maar dat begon ook al wel eerder, zo rond de 18-20 weken.

Succes, probeer je geen zorgen te maken (is makkelijker gezegd dan gedaan), maar  de kans dat het goed gaat is groter dan dat het slecht gaat.

Ingeborg

Hartstikke bedankt voor je lieve bericht......

Ik weet nu dat het in ieder geval heel normaal is ..Dat ik niet de enige ben maar je hebt geluk bij mijn vorige afspraak toen ik er vandaan kwam was ik heel gelukkig zag het hartje al kloppen toen was ik 6 weken en 5 dagen en nu bijna 6 weken verder dus je hebt gelijk niet druk maken is nergens voor nodig..

Bedankt..

Trouwens heb wel al een buikie is dat normaal ..?

die spanning ken ik ook al te goed.
ik ben nu bijna 10 weken. had vanaf het begin al een heel goed gevoel over deze zwangerschap. tot net voor de afspraak van de echo.
ik was nerveus. bang dat er iets niet goed zou zijn.
maar toen ik eenmaal op die tafel lag dacht ik daar eigenijk helemaal niet meer aan.

en dat buikje krijgen kan heel goed hoor.
vooral als het je tweede is. dan groei je al veel sneller.
de mensen zagen het bij mij al rond de 6 weken. mijn darmen zete op en hield meer vocht vast.
en ik vind het ook alleen maar mooi als je eerder een buikje krijgt. kun je er lekker mee
pronken. hihi

groetjes gerjanne

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je onzekerheid komt me ook bekend voor. Wij zijn zwanger van ons 1e kindje en in het begin was ik ook heel onzeker, maar toen ik met 7wk een echo kreeg en het hartje hoorde kloppen waren wij  zoooooo blij. In het begin hoor je het liefste bevestiging op bevestiging....
Tijdens deze echo liet de gyn ons weten dat de kans op een miskraam nu nog maar 10% is. Dat was voor ons ook een hele geruststelling.

Mijn buik was ook al gelijk opgezet en met 11 a 12 wk liep ik in zw-schapskleding rond. Heerlijk is dat.

Geniet lekker van je zwangerschap en probeer niet teveel te piekeren!

Groetjes Sylvia

Jaaa ik ga er nu ook echt van genieten ...kan gewoon niet wachten tot volgende week want dan is het zover...
7 dagen te gaan bijna 6 hahahah echt erg hoor dit...

Ja me buik was ook gegroeit toen ik 6 weken was me darmen helemaal opgezet en na die tijd is het is meer gaan groeien echt leuk allemaal..
Bijna 12 weken en dan is het eerste trimester voorbij en dan ga 1000% genieten van me zwangerschap..

Kinderkamer hebben we al besteld kinderwagen hihih misschien loop ik wel te hard van stapel maar wil alles goed geregeld hebben..

Succes allemaal..

Terug
Bovenaan