heel onzeker!

Hallo,

moet het toch even van me afschrijven. Ik ben 4w5d zwanger (ongeveer dan). Heb al van heel veel dingen last, misselijk, duizelig, pijnlijke borsten en niet te vergeten mijn buik groeit al!?!? Mijn riem moet intussen al een gaatje losser. IK ging er dus vanuit dat het misschien wel een tweeling zal zijn. Maar....
Mijn zoontje 1 1/2 jaar is al een tijdje ziek geweest, steeds koorts heel erg verkouden e.d. Afgelopen weekend kreeg hij opeens uit het niets hoge koorts en ja hoor gisteravond zag ik rode vlekjes op zijn rug en buik. Omdat hij dat wel eerder had gehad bij koorts vond ik dat niet gek. al was de koorts al een dag weg, maar vandaag zijn de vlekjes/pukkeltjes erger geworden. Ik ben nu bang voor een of andere kinderziekte die misschien wel schadelijk kan zijn voor ons ongeboren kindje. Morgenvroeg ga ik even met hem naar de dokter maar ik knijp hem behoorlijk.
Ik heb hier wel een medisch boek over kinderziektes met ook foto's het lijkt het meeste op mazelen of waterpokken maar ik heb eigenlijk geen idee of die 2 schadelijk kunnen zijn.
Hopelijk weet ik morgen meer!

Groetjes kerstwondertje

wanneer jij zelf alle kinderziektes hebt gehad, kan het volgens mij niet veel kwaad, misschien heeft je zoon wel de 5e of 6e ziekte, en dat kan echt geen kwaad
maar goed om effe naar de ha te gaan, die kan je vast en zeker gerust stellen
beterschap met de kleine man

Terug
Bovenaan