heel pijnlijkeboorsten

hoi ik heb nu al een week het gevoelvanstuwing in mijn boorsten echt om geke van te worden heb er de eerste keer nooit last van gehad en na de borstvoding toen ik stopte ook niet noemenswaardig maar nu is het zo pijnlijk hebben jullie tips om het te verzachten
liefs bambie

Ik heb tijdens de borstvoedingsperiode van mijn zoontje veel problemen met stuwing en ontstekingen gehad. Het vervelende is dat ze allemaal iets anders roepen. De lactatiekundige zei dit de verloskundige dat en de kraamhulp kwam weer met andere dingen... Kortom welk advies ik je kan geven, neem ff contact op met je verloskundige en vraag het aan haar na, weet je zeker dat zij er achter staat.

Succes!

Zou een strakke BH helpen? Dat is namelijk een van de adviezen die je krijgt als je wilt stoppen met de borstvoeding. Verder niet teveel eraan zitten (wrijven enzo), dat zorgt juist voor activatie.

zo min mogenlijk een ete douche op je borsten houden en zo min mogenlijk eraan zitten.

als je idd niet van plan bent om bv te geven, kan je ze nu al afbinden door strakke bh's te dragen.
dit zou ik persoonlijk niet doen als je wel bv wilt geven omndat ik niet weet of de melkproductie dan weer op gang komt na je bevalling.
dit zou je wel even na kunnen vragen bij je vk.

volgens mij is er verder weinig aan te doen.

liefs, do

Terug
Bovenaan