Heel pril zwanger en naar een festival?

<p>Hoi mama’s</p><p>Gisteren heb ik ontdekt dat ik zwanger ben, waar ik echt ontzettend blij mee ben natuurlijk! Volgende week heb ik voor het eerst een afspraak bij de vk, want ivm een miskraam hiervoor weten we nog niet hoe ver ik ben. Ik vermoed zelf rond de 4/5 weken. (Clearblue gaf 2-3 aan en vgm moet daar dan wat bij opgeteld worden toch) </p><p>Maar nu heb ik een tijd geleden al een kaartje gekocht voor een festival komende vrijdag op Koningsdag. En nu vraag ik mij af, kan het kwaad om hierheen te gaan? Uiteraard blijf ik van de drank weg en ga ook niet bij de boxen staan. In mijn gedachtegang moet het kunnen maar is dit ook wel echt zo?</p>
 
yay!!!!
GEFELICITEERD!!!
Ik zeg gewoon gaan.
De kleine kan nog niks horen en zal er dus ook niet echt last van ondervinden.
Als je inderdaad geen alcohol drinkt denk ik echt niet dat er een probleem is.
Gewoon lekker genieten en inderdaad niet tegen de boxen aan staan dansen.
Heel veel plezier!
 
Zolang je jezelf prima voelt en je doet geen 'stomme' dingen kan het volgens mij echt geen kwaad.
Drink genoeg en niet de hele dag in de volle zon staan is misschien wel verstandig. 
Ik ben zelf bijna nu op de helft en heb ook nog een aantal festivals in de planning.. Heb dat in mn andere zwangerschappen ook gedaan en volgens mij hebben ze er niets aan overgehouden 
Ik zou zeggen geniet er lekker van en veel plezier! ;) 
 
Gefeliciteerd!
Je kunt absoluut nog naar een festival. Zelfs als jij je met 4 maanden zwangerschap nog prima voelt. Als je maar naar je lichaam luistert. En ik lees eigenlijk overal dat zolang de muziek voor jou niet te hard is, dit voor je buikbaby ook niet het geval is. Maar gezien je prille zwangerschap is dat sowieso nog niet aan de orde. 
 
Gewoon gaan indd. Ik ben met vorig jaar ook gewoon naar een festival geweest toen ik al 4 mnd zwanger was. Zolang je indd van de drank en drugs af blijft en niet vooraan gaat staan voorzie ik geen problemen.
Destijds ook aan de vk gevraagd en het mocht toen ook gewoon.
Geniet ervan, het wordt daarna een stuk minder ;-)
 
Terug
Bovenaan