heel raar dit......help!!

A

Anoniem

Guest
In de enerlaatste week van februari heb ik 1 dag bloed verloren, 2 keer een afscheiding gehad wat op lijm leek, vorige week maandag werd ik ongesteld(jammer genoeg) 5 dagen lang dus vrijdag stopte het en nu 5 dagen later verlies ik ineens wat bruinig bloed en is daarna gelijk weer weg. En nu?

Hai pamlief,

Wat een onduidelijke situatie voor je, vervelend zeg! Ik zit even met je mee te denken maar kom er ook niet echt uit.....Ben je al lang gestopt met de pil? Misschien ben je nog aan het 'ontpillen' en heb je nog geen regelmatige cyclus????
Het kan ook zo zijn dat je vorige week maandag (die 5 dgn) een gewone ongi hebt gehad en dan zou ik gewoon verder rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie....Dan zou 23 April (bij een cyclus van 28dgn) je volgende nod zijn en aankomend weekend je vruchtbare dagen (ongeveer)

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes meid!

Liefs Lynn.

Hoihoi
Ik heb dit ook heel vaak gehad. Heb toen advies van de HA gevraagd en zij vertelde mij dat het door het ontpillen kan komen of een onregelmatige cyclus.

Het kunnen ook wat ontrekkingsbloedingen zijn vertelde ze mij toen. Of oud bloed wat de baarmoeder afscheidt.

Groetjes

Het kan ook gewoon zo zijn dat er nog wat bloed in je baarmoeder zat wat er later toch nog uitkomt, ondanks je 5 dagen ongi. Dan is het oud bloed en dus bruinig. Bij mij op mijn laatste echo was het heel duidelijk te zien dat er nog wat bloed zat en dat kwam idd een dag of 4 later pas. Zoals mijn vriend zegt: als je stofzuigt ligt er soms ook nog ergens een stofje hahahahaha! Niks om je zorgen over te maken, en als ik zo nareken heedt Lynn het bij het rechte eind qua planning :)

kan ook spotting zijn...

tussentijds kleine bloedingen. En idd, als er wat van je ongi is achtergebleven word dat vanzelf uitgestoten na een paar dagen.

liefs

Terug
Bovenaan