Heel raar gevoel in onderbuik! Wat moet ik ermee?

Ben nu 16,5 week zwanger. Dacht dat het nu allemaal wel wat leuker zou gaan worden hahaha.. Maarre sinds het weekend heb ik een heelr aar gevoel in mijn onderbuik. Hele gekke plopjes en gerommel... Soms heb ik ook steken in mijn liezen en het gevoel dat mijn buik rond mijn navel erg trekt. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook gehad??? En wat is dit allemaal???

Blijf toch heel onzeker... Hoop echt dat het overgaat.

Liefs,

Danielle
 
Hoi,

Is allemaal heel normaal hoor. Ik wil je niet bang maken maar het wordt misschien nog wel erger.
Ben nu 26 weken en die steken rondom mijn navel en in mijn liezen zijn er nog steeds. Groei'pijntjes'. Verschilt van dag tot dag.

En die plopjes en dat gerommel ..... dat kon wel eens het eerste teken van je baby zijn :)).

Sannes
26+2 weken






 
Heej,

Die plopjes en dat rare gevoel in de buik waren bij mij de eerste tekenen van leven van mijn kindje, dus een heel leuk gevoel eigenlijk. Voor de rest zal je wel nog veel meer kwaaltjes gaan krijgen maar dar hoort er allemaal bij, gewoon het beste van maken!

Groetjes Brechtje, 24,2 weken zwanger
 
Ja inderdaad als het zo voelt.. dan ben ik helemaal gelukkig hahaha...!!! Wist alleen niet wat het was dus ik werd er heel onzeker van.

Heel erg bedankt. Me dag is weer goed!
 
Hoi,

Mijn vrienden moesten erg lachen toen ik ze vertelde dat al die mooie woorden om uit te leggen hoe het voelt als je kindje beweegt niet was wat ik er bij dacht. Ik las prachtige omschrijvingen als; 'plopjes', 'vlinders in je buik', 'scheetjes onder water' enz... Mijn omschrijving is toch meer iets in de trant van; 'Stel je hebt teveel gedronken de avond ervoor en bent tot overmaat van ramp ook nog shoarma gaan eten.' Nou, zo voelt het bij mij constant aan als die kleine beweegt.

Nu ik verder ben in de zwangerschap zijn de bewegingen een stuk duidelijker en zelfs van buitenaf zichtbaar, maar het gevoel dat ik gewoon iets verkeerds heb gegeten laat me nog steeds niet helemaal los! haha, zou ik soms onbewust in een ontkenningsfase zitten ;-)

Groetjes Leine (27wk +5gdn)

 
Terug
Bovenaan