Wij hebben de nacht van zaterdag op zondag een hele rare Delano meegemaakt.
Hij slaapt altijd 's avonds en 's nachts,hij wordt eigenlijk nooit wakker.
Zaterdag nacht dus wel,we waren zelf nog wakker maar lagen wel al in bed.
Hij begon te huilen en nog harder te huilen en nóg harder...
Dus meneer uit zijn bedje gehaald en even mee naar onze kamer om te kalmeren en een slokje drinken.
Maar we kregen helemaal geen contact met hem,hij was helemaal wild,zakte door zijn benen,konkelde over het bed en heeeel hard huilen.
Pas na een kwartier werd hij rustig en konden we hem zonder morren in bed leggen.
Wij hebben geen idee wat dit geweest is,naar gedroomd misschien?
Zo over de rooie hebben we hem nog nooit gezien.
Ik raakte zelf ook lichtelijk in paniek en stond op het punt de huisartsenpost te bellen.
We dachten eerst aan extreme buikpijn,omdat we die avond bij vrienden zijn wezen bbq'en en hij zich behoorlijk tegoed had gedaan aan de appelmoes.
Maar dat gaat na een kwartier niet zomaar weer over lijkt me.
Hij was die avond ook nog van een glijbaan gedonderd,dus dat schoot ook even door mijn hoofd.
De volgende ochtend was er niets aan de hand.
Heel raar toch?
Iemand misschien een idee wat dit geweest is?
Groetjes Tanja
Hij slaapt altijd 's avonds en 's nachts,hij wordt eigenlijk nooit wakker.
Zaterdag nacht dus wel,we waren zelf nog wakker maar lagen wel al in bed.
Hij begon te huilen en nog harder te huilen en nóg harder...
Dus meneer uit zijn bedje gehaald en even mee naar onze kamer om te kalmeren en een slokje drinken.
Maar we kregen helemaal geen contact met hem,hij was helemaal wild,zakte door zijn benen,konkelde over het bed en heeeel hard huilen.
Pas na een kwartier werd hij rustig en konden we hem zonder morren in bed leggen.
Wij hebben geen idee wat dit geweest is,naar gedroomd misschien?
Zo over de rooie hebben we hem nog nooit gezien.
Ik raakte zelf ook lichtelijk in paniek en stond op het punt de huisartsenpost te bellen.
We dachten eerst aan extreme buikpijn,omdat we die avond bij vrienden zijn wezen bbq'en en hij zich behoorlijk tegoed had gedaan aan de appelmoes.
Maar dat gaat na een kwartier niet zomaar weer over lijkt me.
Hij was die avond ook nog van een glijbaan gedonderd,dus dat schoot ook even door mijn hoofd.
De volgende ochtend was er niets aan de hand.
Heel raar toch?
Iemand misschien een idee wat dit geweest is?
Groetjes Tanja