Heel raar!?!

A

Anoniem

Guest
ik ben nu al 3 weken overtijd en heb afgelopen zaterdag voor het laast een test gedaan en die was negatief. Ik zit nu in mijn 10e maand om zwanger te worden zegmaar. Helaas kon ik op korte termijn niet terecht bij de dokter omdat hij op vakantie was, kan pas begin volgende week langskomen.
Ik maak me best wel een beetje zorgen. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? En moet ik nog een keer testen? (het HCG hormoon is toch vrij snel zichtbaar??)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Victory

Hoi!
Heb je normaal gesproken wel een normale cyclus?
Ik hoop voor je dat de dokter je duidelijkheid kan geven! Voor mij zou het niet raar zijn i.v.m. mijn lang durende cyclus en ben al een paar negatieve testen verder... ik hoop wel voor je dat je niet zo'n onregelmatige cyclus krijgt, want dat is zenuwenslopend!

Groetjes

Nou het is heel raar, in het begin had ik een constante cyclus van 5 weken en de laatste 2 x was het toch wat langer en nu veeeel te lang, best vreemd dus! ik denk dat de dokter gaat zeggen dat ik moet temperaturen, maar of dat wel echt gaat helpen?? i don't know.. Durf ook niet meer te testen eigenlijk;)

Ik denk dat je een cyclus over slaat. Dan zou je over een week ongie moeten worden. Ik heb het ook wel eens gehad. na mijn miskraam werd ik heel onregematig ongesteld.... spanning kan trouwens ook invloed daarop hebben. ben benieuwd wat de dokter zegt!

hey

ik had vorige maand precies hetzelfde.
Was ook al 3 weken over tijd was al hele poos niet meer ongesteld. En ook de tests waren negatief.

Bn ook bij de ha geweest. Moest toen het sperma van mijn man inleveren. Hij had niet helemaal het aantal zwemmers wat optimaal was. en omdat mijn cyclus niet normaal is moet ik 1 cyclus temperaturen en dan gaan wij naar de gyneacoloog.
En dat is hopenlijk binnenkort als ik de temp en ovulatie testen moet geloven.

Succes met je afspraak bij de ha.

Groetjes jolien

Ik ben vanmorgen ongi geworden en niet zo zuinig ook! Het is weer zo heftig teruggekomen als toen ik 13 was voordat ik ging beginnen met pil. Maar voor de zekerheid volgende week toch maar even naar de dokter ivm de hormonen, na 10 maanden mag dat wel weer een beetje op orde zijn!

Fijn weekend en bedankt voor jullie lieve berichten..

Groetjes Vic

Terug
Bovenaan