Heel raar...

Hoi dames! Ik had vannacht toch zoiets raars... Ik was net naar het toilet geweest en toen ik weer in bed lag knapte er iets onderin mijn buik.. Ik voelde het echt knappen en deed niet echt pijn. Ik dacht eerst dat mijn vliezen braken, maar aangezien alles droog bleef en nog steeds is, is dat niet het geval..
Iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Nou, maar hopen dat het 'nix' was dan, uiteindelijk moeten we nog een paar daagjes wachten tot we gewoon mogen bevallen.
Jij bent zaterdag 37 weken hé?

Toitoitoi
 
Kunnen het ook de vingertjes van de kleine zijn?
Ik heb namelijk ook af en toe echt een duidelijke knak onderin mijn buik, heel vreemd.
Volgens mij zijn het de vingertjes of botjes of nageltjes van de kleine ofzo....
Maar misschien heb ik het ook wel mis hoor!
 
Ja klopt, vanaf zaterdag mag het geboren worden :)
Ik heb toch voor de zekerheid even gebeld met de VK en die zei dat wanneer je vliezen breken, je altijd iets van vocht- of bloedverlies hebt. En dat heb ik niet, dus ben weer gerustgesteld. Het knappen kan zijn dat de vliezen zich hebben lisgemaakt van de baarmoeder doordat de baby aan het indalen begint. (dat was nl. nog niet zo). We wachten het af!

Hoe ver ben jij nu?
 
Ik ben vrijdag 37 wkn..... Spannend hoor.Mijn kleine is denk ik ook nog niet ingedaald, mag maandag naar de gyn (is hier normaal hoor dat je bij de gyn loopt...) ben benieuwd wat ze zegt...

 
Mmm das inderdaad vaag! Ik heb ook wel eens knakjes in mijn buik, maar denk inderdaad dat de botjes van de beeb zijn...had het bij de eerste ook...
En indalen kan ik niet over meepraten....mijn eerste daalde pas in tijdens de bevalling...

Ik ben zaterdag alweer 38 weken....pfff wat gaat het snel! Van mij mag het komen hoor! Ben er helemaal klaar voor, haha! Wel na het weekend graag, want manlief gaat een weekendje naar Scheveningen en wij wonen in Enschede, haha!
 
Terug
Bovenaan