heel raar!!

vorige week naar de vk geweest en die zag op de echo niks alleen een bloedvlek.
nu heb ik gisteren een stolsel verloren.
morgen heb ik weer een echo voor controle.

alleen nu snap ik iets niet:
voor de mk had ik geen zwangerschapssymptomen meer maar nu des te meer?????????? hoe kan dat nou
het hcg waarde gaat toch niet meer omhoog.

zeer pijnlijke borsten en beetje last van eierstokken en een weeig gevoel.

ik heb geen hoop meer morgen toch nog iets te zien op de echo maar vind het wel erg vreemd.

iemand een idee?

liefs shirley
 
he meis, ja kan wel eens zo zijn maar dan is het niet van de hcg hormonen maar meer omdat je dan soort van ongesteld wordt zeg maar en die kwaaltjes kan ej daarbij ook hebben, maja wie weet misschien had je een 2ling wat ze niet zag en zit er nog 1?

Had ene vriendin van em trouwens die had flink kramp en bloedverlies, naar de verloskundige bleek miskraam te zijn, ze ging nog meer vloeien en stolsel eruit, en kreeg in eens weer zwangerschaps klachten dus toch naar de verloskundige en bleek dus dat er nog ene vruchtje zat, helaas heeft ze die ook later verloren .

Ik wil je niet valse hoop geve maar ook niet flink naar beneden laten zinken

sterkte meis en geef je lichaam rust.

liefs
 
he meis wat erg zeg, maar die symptomen dan kon dat erbij horen? naja neem ff rust zo wel geestelijk als lichamelijk want is niet niks, zeker niet nu je 2 miskramen heb gehad , dus neem je tijd

veel sterkte ermee en hopenlijk zie ik je nog op het forum ben nu morgen 28 weken dus hopenlijk wel

liefs
 
Terug
Bovenaan