heel slecht slapen 's avonds

A

Anoniem

Guest
ze wil 's avonds niet meer slapen.....ze ligt er tussen 7 en half 8 in bed en huilt tot een uur of 9. dit gaat al een paar dagen zo.  pfff slapen wil ze dus neit. nu is ze net weer stil. ze is zoooo moe maar slapen ho maar. ik weet echt ff neit meer wat ik moet.
ik heb de avond fles er nu ook vanaf omdat ze daar maar max 50cc van drinkt (ze huilt nu weer). soms krijgt ze hem nog ligt er aan hoelang ze het huilen doorzet en hoe het met mij geduld is.
iemand nog tips??? misschien ligt het ook wel aan het weer en de afgelopen dagen waren gewoon erg druk...

he sibje!

HEEEEEEEEL HERKENBAAR!!!
lianne heeft dit de afgelopen dagen ook gedaan. om 7 uur op bed,heel moe. slaapt dan wel gelijk,om rond 8 uur weer wakker te worden en dan slaapt ze ook de komende 2 uur niet meer! pfffft...
uiteindelijk als ik er een paracetamol in deed sliep ze pas weer. Lianne krijgt een kies en ik denk dat het daar door komt. erg rood tandvlees en een bobbel.

vanavond is ze om 7 uur gaan slapen en tot nu toe is ze nog stil! hopelijk blijft het nu zo!!

groetjes marjolein

Zeer herkenbaar.....zoonlief heeft het de afgelopen 5 nachten ook steeds, en daarnet wilde ik dentinox in z'n mondje smeren...NOU DAT MOCHT DUS NIET!! Ik voelen en ja hoor, meneer krijgt dus ook een kies, hij is bekaf, trekt de hele tijd aan z'n oren, en is heel hangerig!! Nou hopen dat die kies snel door is....je word er wel gek van hoor, maar je bent dus niet de enige!!!

@girl1 Heb je wel paracetamol gegeven? Dat mogen ze gewoon hebben en helpt ze vaak slapen.

Hoi Kezfan (linda toch?)

Nee ik heb geen paracetamol gegeven, ik ben heel erg anti medicijnen, ook bij mezelf. Ik weet wel dat ik het hem mag geven, maar hij was ook nog eens verkouden en had al neusspray, luuf etc op. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen, maar bedankt hoor, misschien als het weer gebeurt, dat ik hem wel een paracetamolletje geef.

Groetjes Angel (girll1)

Misschien mist je kind toch zijn/haar (weet t ff niet meer) avondfles van 50cc.. Mijn zoontje drinkt ook ongeveer 50 cc en hij krijgt het nog steeds voor het slapen...

Terug
Bovenaan