heel slecht slapen

hmimes

New member
Hoi dames ,

Ik ben vandaag 12 wkn zwanger en slaap al zeker meer dan een maand super slecht . Om de uur wakker worden dus niet kunnen doorslapen .
Ik drink helemaal geen cafeine , weet niet of dit gewoon erbij hoort . Tegen 12:00 heb ik meestal gewoon weer slaap . Ik probeer dan niet te slapen heel af en toe als het niet gaat wel even liggen .
Herkennen jullie dit ?

Gr
 
Hoi! Ik herken dit ook heel goed. heb het eigenlijk sinds een paar dagen.. ik slaap heel licht en draai zoveel en heb hele heftige dromen. Kan ook niet lekker meer op mijn rug liggen... Ik ben nu 13 weken. Ik denk dat je dan juist beter wel 's middags even op de bank moet gaan liggen.. anders hou je het helemaal niet meer vol! Heb nu wel meer energie sinds een week.
 
Heel herkenbaar. Dit ondervind ik ook sinds een paar dagen. Veel draaien en niet weten in welke houding ik moet slapen. Ben vanaf morgen 14 weken zwanger.

Morgen neemt mijn schoonmoeder een voedingskussen voor me mee, schijnt te helpen bij het slapen. Heb ook idd meer energie sinds begin week 13 en gelukkig niet meer misselijk.

Hopelijk gaat het slapen wat beter.....
 
Jeetje , jullie ook al ik loop echt al met wallen .
Pfff nergens zin in . Ik ga denk ik ook maar eens me hb checken mischien ook ijzergebrek ?
Eet nauwelijks warm eten .Bedankt voor de reacties..

Gr
 
Ook ik slaap met vlagen slecht. Veel wakker en niet in slaap kunnen vallen. En dan overdag zo moe dat ik me ogen bijna niet open kan houden!!

Tip, je er gewoon aan toe geven. Dan overdag maar even de ogen dicht doen! Want anders is het niet te doen.
 
Gister voor het eerst met een voedingskussen geslapen.... heb eindelijk goed geslapen. Heb een lange van mijn schoonmoeder gekregen. Het slapen is echt een stuk beter.
 
Ik heb 2 slapeloze weken achter de rug. Sliep maar 1 uur (!) per nacht. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan, aangezien mijn weerstand 0 was en mijn hele mond van binnen, vanwege mijn verkoudheid kapot was.
Zodra ik bij de huisarts geweest was, sliep ik meteen beter. Alsof het toch tussen je oren zit en je er eindelijk iets geprobeerd hebt te doen.
Gelukkig slaap ik nu al weer enkele dagen > 6u per nacht, dus heerlijk! Het genieten, nu na het eerste trimester kan eindelijk beginnen.
 
Terug
Bovenaan