heel snel buiten adem

IK moet nog zo lang:) Maar nu al zo snel buiten adem,....herkennen jullie dat ook?Ik ben een weekje op vakantie in drenthe, maar kon het niet laten om ff te spieken op het forum:)
Hier alles prima voor de rest,...ik begin er nu echt vertrouwen in te krijgen, dat het echt wel goed gaat komen nu!Ga weer ff in de tuin zitten en genieten morgen shoppen voor een zwangerschaps rokje:)
Liefs Nance

Ik ben ook al zo snel buiten adem en drink heel veel. Mischien houden we vocht vast. Suiker kan het niet zijn dat is niet in het begin van de zwangerschap.
groetjes,
Elise

Hier hetzelfde verhaal..... Begon al net na de innesteling moe, hangerig en snel buiten adem en dorstttttt drink normaal nooit zoveel. Ik heb ook elke ochtend van die slappe bibber benen.........

Zal er allemaal wel bij horen en dat moeten we er maar voor over hebben :)

Hi ladies, ik breek even in.

Het hoort er allemaal bij en gelukkig gaat het ook weer weg. Vanaf de 14 weken zullen jullie merken dat je minder moe wordt, meer kan doen en je s'nachts door kan slapen. Ik was zo blij dat ik weer op kon blijven tot na 22.00 uur. En niet om 18.00uur al plat op bed lag.

Heel veel succes.
Liefs, Komal (december mama)

Fijn komal dat het daarna beter wordt...... Ik merk het met mijn werk ik kan gewoon niet meer. Ben gewend lange dagen te werken van 9.00 tot 22.00 maar ik kan het gewoon niet meer..... Mijn salon zit ook nog eens op zolder dus die trap op is al een opgave hhaha

We doen het gewoon wat rustiger aan ;-)

Ja heb ik ook....haha. hoef maar even de trap op en af te lopen en ik hijg en put al. Maar misschien ook een combinatie met het weer.

Rustig aan doen maar nance ,je hebt nu een goede reden
:)

Hoi Nance!!
Fijn dat je wat vertrouwen er in krijgt!!! En hier precies hetzelfde, s'avonds na mijn werk ben ik echt dooooodmoe en na 1 trap op moet ik echt ff bijkomen! Zal er dus wel bijhoren;)

Terug
Bovenaan