Heel snel donker streepje op test

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Ik maak me een beetje zorgen en op internet kan ik er weinig over vinden Dus ik maak even een topic aan.</p><p>De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 30 juni, cyclus van 33 dagen maar deze is altijd onregelmatig.</p><p>Ik heb op 31.7 een test gedaan met ochtend urine . Deze werd binnen 5 seconden al positief. Ik zal toen volgens de berekening 3+3 geweest zijn ( vandaag 4+4 ) s middags nog een test gedaan en weer binnen 5 seconden positief.</p><p> </p><p>Nu kwam ik op internet de volgende conclusies tegen; </p><p> </p><p>1. Tweeling.</p><p>2. Toeval </p><p>3. Mola Zwangerschap </p><p>Klopt de berekening dan en ben ik echt nog maar 4 weken zwanger? Langer kan niet i.v.m mijn menstruatie op 30 juni neem ik aan? </p><p>Wie helpt me van mijn angsten af ? Ik heb pas over 2 weken ( 21 augustus ) een afspraak bij de gynaecoloog en dan word er ook een echo gemaakt.</p><p> </p><p>Liefs </p><p>Rachelle </p>

Hoi hoi!
Als ik er een berekenings tool op google bij pak dan kom ik uit op 4 weken en 5 dagen.
Ik zou me niet bij voorbaat zorgen gaan maken of  het een 2 ling of mola zwangerschap is, voor het zelfde geld is het een super gezonde zwangerschap en maak je al veel HCG aan. Dat is bij iedereen anders.
Ik zou het bezoekje bij de gyn even afwachten.
En bij deze van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Groetjes Siska.

Hi Rachelle,
Ik herken je reactie, ik had bij de vorige keer toen 't eindigde in een mk echt een heel licht streepje, na 3 dagen werd niet heel veel beter. Maar de CB gaf toen aan zwanger en ik was gelukkig. Dit liep slecht af.
Nu ben ik inmiddels alweer 2maanden zwanger en testen 1 dag voor mijn nod en ik had een knal test binnen paar seconde. Mijn 2e test precies het zelfde waardoor ik dacht hoe kan dit nou? Ook ik heb gegoogled en kwam uit op wat jij aangeeft, maar ik heb gewoon een normale zwangerschap. Het is maar 1 en het gaat tot nu toe goed.
Mijn lichaam maakt gewoon extreem veel hormonen aan en ik zie het als een goed teken haha.

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Molazwangerschap is erg zeldzaam, tweeling relatief als je die niet in je familie hebt zitten. Bij mij knalde de test ook bij beide zwangerschappen enorm en al erg vroeg, maar beide was gewoon 1 gezond kindje en dus optie 2: toeval :) Moeders voor moeders was er blij mee ;) Toeval is de grootste kans, dus probeer je niet te veel zorgen te maken

Ik had ook met mijn eerste zwangerschapstest dat het test streepje eerder naar voren kwam dan het controle streepje. Dacht eerst dat ik de test onderste boven had! Ik was toen 2 dagen overtijd.
Tot nu toe heb ik ook een normale zwangerschap dus ik denk dat het toeval is!

Terug
Bovenaan