heel snel weer zwanger

hallo .ik ben sinds maart 2011 mama geworden van mijn zoontje ,en ben nu weer 6 weekjes zwanger van de 2de .zeker gepland maar wel iets eerder dan we gedacht hadden .maar zijn super gelukkig

Hoi Marielle,

Van harte gefeliciteerd met je baby en je nieuwe zwangerschap! Is je lichaam al hersteld van de bevalling?
Ik ben ook weer zwanger, maar mijn zoontje is van 11 aug vorige jaar.

he maria ,
ook gefeliciteerd ,hoe lang ben je zwanger dan?
en al een echo gehad ?
mijn lichaam in voor zo ver als ik nu kan merken wel hersteld ,voel me super

Zo dat is zeker snel!schelen jullie kleintjes straks een jaar,dacht dat ik weer snel zwanger was!heb een dochter die over 2 weken 4 word en een zoontje van 10 mnd..wij hadden eigenlijk nog wel een jaartje willen wachten....maar is welkom hoor en ben nu ook wel blij,ben nu ruim 5 weken,over 2 weken al een echo!
maar voor de kindjes is het straks leuk dat ze zo weinig schelen
liefs jootje

hoi mam van sem,
Ik ben nu 6 weken en heb nog geen afspraak voor een echo. Ik heb pas 18 aug een afspraak bij de vk.
Een termijn echo komt daarna pas.
gr Maria

mamajo ,,
ik denk dat we het wel erg druk krijgen maar voor de kindjes is het leuk zo dicht bij elkaar ,ik zie er niet tegen op kan nu dan ook alleen maar genieten.

mama van orhan. ik heb 15 aug afspraak en 29 aug termijn echo.ik ben erg benieuwd .altijd weer spannend of alles goed is en het hartje klopt

Terug
Bovenaan