Heel sterk het gevoel dat het een..

jongen wordt!
We hebben 25 nov de 20 weken echo en ik ben zooo benieuwd! Ik ben net zo blij als het een jongen blijkt te zijn hoor.. maar ik kan echt niet wachten tot dat ik het weet!!

Hebben jullie ook een sterk gevoel wat het wordt en is dat uitgekomen?

groetjes, Renate
18 weken

Ik heb het geen sterk gevoel over het geslacht en wiilde het graag weten bij de 20 weken echo. Alles prima in orde,  maar tijdens de 20 weken echo lag hij/zij zo dat het geslacht niet te zien was!! Even balen, maar ach, zo blijft het een verrassing tot na de bevalling, en dat heeft ook wel weer wat. Een pretecho vind ik niet nodig, dan liever een verrassing.

Hoi,

Bij mijn derde zwangerschap had ik zo sterk het gevoel dat het nu een jongen zou worden! De zwangerschap was compleet anders dan bij mijn meiden. Het was gewoon 'raar' dat het ook een meisje bleek te zijn. (ik was daar trouwens ook dolgelukkig mee hoor!) Nu ben ik zwanger van de vierde. Ik heb echt geen idee wat het nu zal zijn, deze zwangerschap lijkt op de eerste 2. Dus....... waarschijnlijk weer een meisje.

goh ik zou het echt niet kunnen.. zo lang in spanning zitten! maar ik ben dan ook erg ongeduldig van aard  
We hebben vandaag een echo gehad bij de gyno (ik heb suiker dus krijg bijna elke 3 weken een echo) en het is heel waarschijnlijk een jongetje!!!
Ze vroeg wat ik zelf dacht en ik zei 'een jongetje!' waarop zij zei 'dat denk ik ook!'
Volgende week hebben we de 20 weken echo, dus dan zullen we het zo goed als zeker weten! Supergaaf!!! Ik heb steeds meer het gevoel dat het nu 'echt' wordt!

wij hebben vaak een namenkwestie bij de eerste konden we niet uit een meisjesnaam komen en hierdoor een jongensgevoel (dat was goed) en nu hadden we meteen een meidennaam en dachten daardoor een meid en voila dat bleek volgens de chromosomentest ook zo te zijn..

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik echt een jongetje te krijgen.
Maar het is een super mooie dochter geworden.
Deze keer heb ik niet een sterk gevoel. Ik denk wel iets meer dat het een jongen wordt, dan een meisje.
24 november de 20 weken echo, maar we laten het nog een verassing zijn tot het einde.

Groetjes, Kar

Bij de eerste had ik sterk het gevoel dat het een meisje was, en dat bleek te kloppen. Maar nu.... ik heb geen flauw idee. Ik ben wel heel erg benieuwd, ik hoop dat het te zien is op de 20-wekenecho in december.

Terug
Bovenaan