heel stiekem dacht ik....

dag allemaal, deze week dacht ik na 1 dag overtijd ik ga testen, en wat een spannend gevoel die test, maar hij was neg. ik dacht mischien te vroeg, toen een paar dagen later testen....weer neg. een week later nog niet ongi. weer getest, weer niks ik heb de test zelfs in het zonlicht gehouden om mischien heel in de verte een streepje te zien maar helaas savonds was het raak.........die testen zijn gewoon verslavend, ik ben net pas begonnen om zwanger te worden, maar volgens mij gaat dat nog heel wat kosten hahahahaha succes allemaal

Hoi Anoniempje,

Balen is dat dan he? Dat je toch ongesteld wordt. In het begin doe je nog heel veel zwangerschapstesten (de eerst maand deed ik er ook 3!!) maar dat wordt vanzelf steeds minder. Die testen zijn ook zo duur he? Ik ging vooral minder testen omdat het steeds zo'n teleurstelling was als het negatief was. Op een gegeven moment bescherm je jezelf wat meer tegen die teleurstelling en test je dus wat minder. Dat was bij juist het moment dat ik zwanger werd!!!
Heel veel sterkte en succes met klussen de komende tijd!!

Groetjes Frederique

Hoi,

Ook ik herken dat wel wat Frederique beschrijft! In het begin deed ik ook meer testen dan nu! Ik heb een onregelmatige cycles en ik test meestal rond dag 28 stiekem een keertje en tot nu toe dus steeds negatief en dan wacht ik mijn ongi weer af! Met nog wel heel veel hoop, maar probeer dan niet meer te testen tot mijn langste cycles!!!

Alleen word de teleurstelling wel met de maand groter, maar ik weet zeker dat alles goed komt!!

Heel veel suc6 liefs moi xxx

Hoi

Ik ken het gevoel hoor. Ben nu 2 x ongi geweest en laatste keer zat er precies 3 weken tussen. Ik helemaal blij dat mijn cyclus dan 'normaal'zou zijn. Nu is het dus 5 weken verder en ben ik nog steeds niet ongesteld geweest!! Wel al 2 testen gedaan, waarvan 1 deze ochtend. Allebei negatief dus. Word er helemaal depri van. Ik wil waarschijnlijk ook veel te graag, maar dan is het toch nog vreemd dat ik niet ongi wordt?

groetjes en veel succes
zaza

hoi,

je kan ook beter een weekje wachten met testen na je nod, scheelt een hoop geld, voor diegene met een onregelmatige cyclus kan je beter 2 weken wachten, ik weet dat dat erg lang is, maar na elke teleurstellende test verzet je je grenzen

Terug
Bovenaan