Heel stil of net niet??

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me wel eens af hoe jullie dat doen als jullie kleintjes in bed liggen? Zijn jullie dan heel stil in huis (incl bel uittrekken enzo)? Of maken jullie gewoon "lawaai"??
Ik heb altijd gezegt: overdag is overdag en dan ga ik gewoon door hoe ik normaal ook zou doen, maar soms betrap ik mezelf dat ik toch wat zachter de trap oploop of dat soort dingen.
Maar in het algemeen gaat het overdag gewoon allemaal door, of ze nu in bed ligt of niet. Bel steekt gewoon in, ik stofzuig gewoon, wasmachine staat aan,  doe dus de gewone dingen.
Ook is het gewoon licht op haar kamer (rolluiken helemaal omhoog)
Alleen s'avonds, als ze "voor de echt""naar bed gaat rond 20.00 uur, proberen we   wel rustig aan te doen omdat dan voor haar de nacht begint. Dan gaan ook de rolluiken omlaag.

Ik vroeg me dit ook een beetje af omdat mijn vriend namelijk wel eens doordraaid in dit soort dingen! Die durft nog geen lamp aan te maken op de gang, bang dat ze dan wakker word!  hahahaha  

Hoi,

Wij houden geen rekening meer met haar als ze in bed ligt. Nou ja, tuurlijk gaan we niet boren ofzo, maar ik stofzuig rustig de gang of laat de wasmachine draaien. Daar wordt ze ook niet wakker  van.

We hebben wel een avondritueel zodat ze het verschil weet tussen een dag-slaapje en een avond-slaapje.

Groetjes, KT

Ook ik hou er geen rekening mee en doe gewoon alles wat ik normaal ook altijd doe.
Het verschil tussen dag en nacht is bij ons ook de gordijnen open of dicht.
Ik word alleen wel een beetje boos op de hond als die weer eens als een idioot gaat staan blaffen..
Sil

Ik doe ook gewoon alles wat ik normaal ook doe. Alleen ga ik bijvoorbeeld wel gelijk zuigen nadat ik hem op bed heb gelegd want als hij als een poosje slaapt word hij wel wakker. De wasmachine draait ook gewoon en we praten ook gewoon. Van de telefoon word hij ook niet wakker en de bel staat gewoon aan.
Ik ben er wel blij mee want hij slaapt best nog veel en als ik dan continu sltil moet zijn...dat schiet niet op.

ook hier gaat gewoon alles door of ze op bed ligt of niet.
dag en nacht verschil is inderdaad gordijn open of dicht. maar ik draai ook 's nachts de was en de droger. honden blaffen wanneer het hun uitkomt. Ik denk altijd maar toen ze nog in de buik zat hoorde ze die geluiden ook altijd. van de honden is ze nog nooit geschrokken of wakker geworden. en we hebben er 1 die veel blaft ( word oud en heeft staar dus denk dat ie vanalles ziet) hahaha
Linsey slaapt goed wat je ook doet. heb wel eens per ongeluk muziek wat harder gezet als ze sliep ( was mooi liedje ) ook toen sliep ze door. schrok er zelf meer van zij had niks gehoord

groetjes danielle

Bij ons gaat ook alles gewoon door hoor, stofzuigen, wassen, trap op en af lopen. Ik woon in heel kinderrijke buurt dus regelmatig geschreeuw, gelach, gehuil van kinderen en Justin slaapt gewoon lekker door, geen probleem voor hem hij weet immers niet beter.

Groetjes,

Puk

Ik let er ook niet zo op. Onze Teun sliep eerst in de kinderwagen dus hij is heel wat gewend denk ik haha. Nu ligt hij voort in zijn bedje en als hij slaapt ga ik wel stilletjes de trap op en stofzuigen boven doe ik pas als hij wakker is?????
Ik betrap me er nu dus op dat ik er weldegelijk rekening mee hou dus!!
De bel trek ik niet uit en beneden gaat het werk ook door.
Tja boven dus toch iets rustiger.

Groetjes Mikkie.

hoi,

ik zet de was ook gewoon aan en doe beneden alles dat ik moet/wil doen, maar boven probeer ik er toch wel een beetje rekening mee te houden.
het is niet zo dat ze helemaal niks mag horen, maar ik hou er wel rekeing mee.
ik doe wel de gordijnen dicht als ze gaat slapen.
maar gelukkig zit dat patroon van slapen er heel goed in en maakt het haar niet uit of het overdag en 's avonds donker is op haar kamer (overdag is het toch altijd nog lichter dan 's avonds met de gordijnen dicht).

mejon

Terug
Bovenaan