HEEL TROTS EN BLIJ!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Zoals ik vorige keer al schreef zouden we gaan proberen om ons mannetje weer op de gewone reguliere voeding te krijgen!
En jaja het is gelukt er kwam geen enkele reactie!
Sterker nog hij is langer verzadigd met 180cc + 6 schep...............en GEEN rijstebloem meer door elke fles meer alleen nog in de laatste fles.
Met de andere voeding kreeg ie 210 + 7 schep en nog 1 schepje rijstbloem.
's Avonds (22.30) gewoon een pap fles en dan melde die zich om 5 uur in de ochtend weer.
En nu om 22 uur ongeveer de laatste fles en dan om 6.30 kletst ons manneke ons (mij want papa is dan al weg) wakker. en nu moet ik hem wakker maken voor zijn 2de fles hij hangt dus nu tussen 5 en 4 flessen in.
Qua gewicht mag ie zeker naar 4 flessen......maar ik ben bang dat tie daar nog te jong voor is enz.
Zijn er al babies die op 4 flessen zitten.
Maar op voorhand het maakt me niet uit hoor 4 of 5 wrs laat tie hem vanzelf vallen.
We moeten 30 juni weer naar het cb dan horen we het wel!
Maar ik ben in ieder geval super blij want ook al is het voor mijn portemonnee fijn dat de voeding vergoed werd (laten we eerlijk zijn haha) Niks is fijner wanneer je kleintje gewoon goed doet op de reguliere voeding die je overal kan kopen!

Hoe gaat het met jullie beebs.......

Liefs Louise

nou dat is inderdaad reden om trots en blij te zijn.
super de puper.
nu kunnen je kleintje en je portemonnee samen groeien, hihi.

pascal krijgt ook nog 5 flessen van 180 +6
hij weegt nu 6900 gram, dus qua gewicht zou hij misschien wel 4 flessen kunnen doen, maar qua honger echt nog niet!!!!!
straks met 4 maanden vervang ik 1 fles door de hapjes denk ik.

dikke knuf smooty

Hier krijgt kyan al sinds een paar weken 4 flessen van 180 en dat gaat prima. De laatste is om 19.30 en daar zit rijstebloem in en de ochtend fles is om half zeven.

Vorige x op het cb woog hij bijna 5.5 kg.

Groetjes Tamara

Tim is nu 4 maanden geweest en krijgt nog gewoon 5 flessen, met voeding voor hongerige baby's en van de 5 flessen zijn er 2 een papfles.

Verder zijn we begonnen met groente, maar dat is theelepeltjeswerk. Kan nog lang geen fles vervangen. Daar is het volgens mij ook nog te vroeg voor???

Terug
Bovenaan