heel vaag streepje zwangerschapstest van etos en negatief van cb. iemand ervaring mee??

hoi meiden.

ik heb nu 5 weken en 2 dagen geleden een miskraam gehad. en nog steeds niet ongesteld geworden. ik heb vorige week een test gedaan van kruitvat. die was negatief. (ik was toen 3 dagen overtijd) daarna afgelopen woensdag een test van etos. daar verscheen een heeeel erg vaag streepje als ik hem schuin hield. na een half uur was hij wel goed te zien.
vanmorgen weer een etos test gedaan met het zelfde verhaal. daarna maar een clear blue digitale test gedaan. daar stond 'niet zwanger' op. hem dat ding opengebroken en er zaten 2 stripjes in. 1 had 2 blauwe strepjes en die er boven had maar 1 blauw streepje.
wie heeft hier ook ervaring mee?
ik weet het nu niet meer.
denk door mijn miskraam dat je idd wel later ongesteld kan worden maar je word hier zo hopeloos van. pfff
liefs bianca

hoi!

ik heb je andere topic ook gevolgd en gehoopt dat je nu wat meer duidelijk had.
ik heb getest met de gewone cb, gewoon met streepje.
want ik lees vaak over de digitale dat er dan staat niet zwanger en als je hem openmaakt idd van die streepjes, net als wat jij zegt.
als ik jou was ging ik morgen de huisarts gewoon bellen voor een bloedtest.
hopelijk heb je dan wat meer zekerheid.
ik zal voor je duimen!

groetjes jolanda 35+6

Hallo,

Jou topic lees ik elke dag, want zoals je weet ben ik ook meteen weer zwanger geraakt na mijn miskraam.
En leef ontzettend met je mee.
Ik vind de test van de kruidvat/ trekpleister of etos heel betrouwbaar.
Betrouwbaarder dan zo`n digitale test.
Maar als er vorige week geen streep was en nu  een heel vaag streepje.
Dan  zou ik zeggen, je bent zwanger !
Een vaag streepje is voor mij ook een dikke vette streep.
Wil je het  zeker weten dan toch maar even naar de huisarts.
Ik hoop het voor jullie, dat  de test positief is.

Hallo,

Bij een clear Bleu test moet je uitgaan van de uitslag in het scherm en niet naar de streepjes kijken. Dat staat ook zo in de gebruiksaanwijzing.

Verder duim ik met je mee dat je weer zwanger bent.

Liefs moi

Ik zou die goedkope van kruidvat proberen, van 2 voor 5 euro. Daar moet je voor in een potje plassen maar die zijn wel supergevoelig!  tenminste als je die nog niet hebt geprobeerd.  Of even een dag of 2/  3 wachten,  dan geeft ie misschien al meer aan. Want je  hormoon verdubbeld  elke twee dagen als je zwanger bent.

Succes en veel geluk!  

hey meiden

ja ik ga morgen idd maar zoń goedkope van de kruitvat halen. ik hoor zoveel verschillende verhalen over die digitale van cb. jullie horen het wel

liefs bianca

Mjaah, moeilijke tijden altijd zo he?

Wellicht dat een andere test wel uitkomst biedt vandaag.

Waarschijnlijk is het vage streepjes tijdperk het gevolg van de tests die al vroeg gedaan worden. Daar adverteren ze ook mee; na één dag al te testen. Mijn huisarts had de tip om in ieder geval 6 dgn te wachten met testen omdat dan het hormoon gehalte pas op pijl is bij de meeste vrouwen.

Natuurlijk wil ik je geen valse hoop geven maar ik had exact hetzelfde. De cb test zei elke keer maar: niet zwanger. Om hen open te breken is bij mij niet opgekomen. Wel heb ik 2 testen van de Etos eigen merk gehaald en bij beiden kwam zo'n lullig vaag streepje die alleen in het licht zichtbaar waren.
Vervolgens heb ik 2 gewone cb testen gehaald en 1 tje de volgende ochtend ps gedaan. BInnen een paar seconden gebeurde er niets en teleurgesteld hing ik mijn jas weg. Toen mijn man ineens riep dat we wel zwanger waren, er verscheen ineens 2 strepen!!

Bij de vk bleek ik veel later mijn eisprong te hebben gehad dan gedacht, dus de tests had ik te vroeg gedaan.

Je kan dus nog alle kanten op, maar 100% inzetten op maar één mogelijkheid kan erg pijnlijk zijn. Heel erg succes straks!!!!!

Gr. G.

Zelf heb ik dit ook gehad dat de digitale niet zwanger aangaf, wel 2 streepjes had en eigen huismerk test duidelijk positief was....
Nu zeggen ze wel: je mag niet naar de streepjes op de teststaaf kijken, je moet de digitale test geloven, maaaaar volgens mij 'leest' dat ding gewoon de streepjes en moet die streep en bepaalde dikte hebben voor die komt met 'zwanger'.

Overigens... ik had nog een staafje van die digitale over en een week later gedaan en toen gaf die wel 'zwanger' aan en later met de echo bleek ik het toch ook echt te zijn ten tijde van die eerste 'niet zwanger' uitslag....

Snel een andere thuistest halen en als die ook positief is zou je toch wel mogen geloven alweer zwanger te zijn. En mocht je blijven twijfelen gewoon ha bellen, een bloedtest is zo gedaan en aan de waardes kunnen ze heel goed zien of je al dan niet zwanger bent.

Ik duim voor je!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan