heel vaag

A

Anoniem

Guest
he meiden
melde ik gisteren nog dat ik mij zo zielig voelde omdat ik ongi was geworden. heeft het helemaal niet doorgezet. Ik mij geinstaleerd op de bank met thee en chocola, was dat eigenlijk (nog) niet nodig (maar wel lekker (haha)

Swinnie je had wel gelijk hoor eigenlijk is mijn NOD pas vandaag of morgen, maar ja wat bloed  + wat krampjes = ongi toch????????

Maar goed we wachten gewoon maar weer af tot het helemaal doorzet en anders meld ik me aan bij het sept.klusteam.

Liefs Daan

Misschien innesteling??? Had ik nl de dag van mijn NOD. Niet echt helder rood bloed, maar beetje bruin bij afvegen (sorrie). Zette ook niet door en volgende dag test gedaan en zwanger.

Inmiddels 20 weken (lees soms nog even mee hier om te kijken hoe het met iedereen gaat)

Maar ja, kan ook gewoon je ongi zijn die er toch aankomt!

Ga voor je duimen!!!!

Groetjes,
Mienetje

Hey Daan,

En??
Ben je al wat wijzer??
Heeft je ongi nog doorgezet???
Zo niet dan kan het natuurlijk ook innesteligsbloeding zijn...???
Ik hoop het voor je...ga duimen!!!!!!

Liefs,Swinnie

he swinnie

Nee het heeft nog niet doorgezet, maar dat was de vorige keer ook al zo. Toen begon het donderdag heel iets en vrijdag werd ik ongi.
Nou ik wacht maar weer gewoon af (bah)

liefs Daan

p.s. mijn konijntje heeft waarschijnlijk een blaasontsteking, maar het gaat gelukkig verder wel goed met d'r

nou vaag is het niet meer......................
ze zijn er hoor de duivels. Helaas helaas, maar goed op naar ronde 5. Ach volgende week weer werken, dan ben je er ook niet zo mee bezig. Ik hoop alleen dat ik dan genoeg puf heb om te klussen...........

liefs Daan

Knuffel je konijntje maar van mij....ik vind haar/hem zielig!!

Maar gelukkig komt ook dat goed!

liefs,swin

ze is niet echt zielig hoor, vooral eigenwijs
net als het vrouwtje (haha)

xxx

Hee Daan, da's nou weer dubbel balen of niet dan... heb je toch weer een beetje hoop en dan BAM, de genadeslag... die duivelse duivels ook grrrrrr .

Ik had dat ook hoor, vorige maand, toen het niet gelijk de eerste dag van de lage temp doorzette had ik ook weer even stille hoop. Helaas was die ook van korte duur want de volgende dag kwam het toch flink op gang.

Ik vind dat je nog een chocoreep hebt verdiend hoor! Neem het er maar lekker van.

Kus,

Tammy

Terug
Bovenaan