heel veel afscheiding!

A

Anoniem

Guest
een vraagje,wie is ook net zwanger of had toen hij net zwanger was heel veel slijmverlies ik heb het dan ook echt over veel slijmverlies he!
Ik ben al een tijdje overtijd maar morgen ga ik testen bij de huisarts,een week geleden ook getest maar toen was het streepje horizontaal,wel 2 streepjes overigens.Hopelijk weet iemand of het in het begin zo is,dat je veel slijm verliest,ik had dit bij de zwangers hap van mijn zoontje niet namelijk!

groetjes!

hier nog iemand, inderdaad irritant,
maar zo blij met de zwangerschap dat ik de kwaaltjes voor lief neem.

Kan heel goed hoor, echt niet raar. Wel even opletten: heb je jeuk en stinkt het dan kan het zijn dat je een schimmelinfectie te pakken hebt, da's dan weer niet zoals het hoort maar wel veel voorkomend.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi

Kan heel goed hoor, ik had daar de eerste 12 weken ook heel erg veel last van. Nu is het nog niet helemaal over, maar het is nu wel goed te doen. Die eerst 12 wkn kon ik de inlegkruisjes   bijna niet aanslepen, zoveel gebruikte ik er.
Wat was de uitslag van de test????

Groetjes Natalie

hey ja ik heb de hele zwangerschap door al aardig veel slijm verlies daarom had ik aan t begin ook niet door dat ik zwanger was want dacht dat het eisprong was omdat k die onregelmatig had maar was dus echt zwanger.

Ja ben ook net zwanger en heb ook veel slijmverlies ik had het trouwens ook van mijn 1ste kindje en werd erger met de laatste loodjes errug vervelend maar niets aan te doen helaas..

Terug
Bovenaan