heel veel afscheiding

A

Anoniem

Guest
Niet echt heel smakelijk maar ik heb sinds gisteren heel veel afscheiding. Lijkt wel een beetje als bij de ovulatie, maar de ovulatie test was negatief en daarbij heb ik 31 mei positief getest met de ovulatie testen en twee keer ovuleren lijkt mij onmogelijk.
Ik vind het wel heel vreemd zou het een teken zijn???
we wachten af nog iets meer dan een week..

groetjes

vreemd , ik heb met mijn ovu geen afscheiding en wanneer ik ongy moet worden juist heel veel ...

mss heb je wel 2 eitjes , ik weet het niet hoor maar je hoort het wel meer ...had je nu ook getest ?

Liefss

ja had nog een testje liggen en die was negatief dus nu geen ei. Tijdens de ovulatie heb ik altijd wel meer afschijding.

Hoi

Je kunt ook slijm verliezen na je eisprong. Bij iedereen en elke ronde is dat weer anders.
Het kan ook zijn dat er een zwangerschap zit en dan kun je ook meer slijm hebben, ook weer bij iedereen anders.
Als we nou eens allemaal helemaal hetzelfde worden, dan hebben we nog meer geluk dat je zwanger mag worden, wat vindt jij?

Succes meid, hoop dat het raak is voor je!

Je kan best twee keer in de maand een ei hebben. Ik ben daaruit zwanger geworden. Wist ik daarvoor ook niet hoor en hoe het kan weet ik niet.
Hoop natuurlijk voor je dat het een voorbode is van een zwangerschap.
Groetjes

Ik ben van de september mamaclub. Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en heb sinds het begin van mijn zwangerschap ook veel afscheiding. Het kan dus betekenen dat je inderdaad gewoon zwanger bent. Ik ga voor je duimen.

joycejeroen2012: had je die afscheiding ook al een week voor je nod? Ik heb verder geen klachten of andere symptomen dus ik kan niet anders dan wachten...

Terug
Bovenaan