Heel veel geduld....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik jullie een beetje als steun krijg en er kan zijn voor jullie,want we zitten denk allemaal met hetzelfde verdriet.
Mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jr bezig om zwanger te worden en waarschijnlijk gaat dat niet op de natuurlijke manier lukken....
We zijn ongeveer een jaar geleden terecht gekomen bij de gyn en vele onderzoeken verder en een kijkoperatie kwamen we uit op IUI.
Vol goede moed zijn we er aan begonnen met vele bezoeken aan gyn voor echo's en mezelf hormonen spuiten...  Na 3 behandelingen had ik het eigenlijk wel gehad maar wilde het toch nog een kans geven,uiteindelijk hebben we 6x IUI gedaan zonder resultaat.Nu doorverwezen naar ander ziekenhuis,waar mijn vriend nog wat onderzoeken krijgt.Afwachten wat daar uit komt,ben benieuwd.
Als daar verder niets uit komt,mogen we door voor IVF.
Ik heb het een beetje gehad en mn geduld raakt een beetje op,maar daar zullen jullie ook wel veel last van hebben.Ik zie alleen nog maar baby's en dikke buiken,is zooooo moeilijk om daar mee om te gaan.Ik ben er soms zo verdrietig om en vraag me dan af of het ooit wel gaat lukken.
Ik weet dat ik positief moet blijven maar valt soms niet mee als je weer te horen krijgt dat iemand weer zwanger is....

groetjes

Hoi Prinsesje,

Welkom hier, al wil je hier liever niet zijn natuurlijk.
Uit alle hoeken en gaten zie je zwangere vrouwen en  baby's komen. Ik vind dat nu ook wel erg vervelend worden. Iedereen lijkt wel gewoon kinderen te "nemen".
Maar ja, onze tijd komt ook nog wel, dat we mogen pronken met onze dikke toeter.

Kruimel

Hoi Prinsesje,

Ik ben ook nieuw hier.... misschien heb je mijn verhaaltje wel gelezen of lees je die nog een keer. Ik denk dat we hier veel steun kunnen vinden hoor!!
We zijn allemaal ongeveer met dezelfde dingen bezig en willen natuurlijk allemaal maar een ding.....een wondertje!
Het is soms moeilijk om te horen dat anderen zwanger zijn geworden  en meestal ook heel vlot dan....voor ons gevoel he...
Toch moeten wij gewoon door met proberen!
En dan hopen we van harte dat het iedereen eens mag lukken...
Sterkte en succes he!
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan