Heel veel honger

Hey Dames

Wie heeft er ook zo veel honger.

Ik ben nu 10 weken zwanger en echt heel erg veel honger. Als ik heb gegeten heb ik na 2 uur alweer dat honger gevoel en als ik dan niet eet word ik erg misselijk.
Ik word zelf snachts wakker van de honger. Ik eet gelukkig nog niet meer dan normaal maar wel vaker op een dag.
Wie kent dit?

Groetjes Desiree

Hoi desiree,

Ik ben ook 10 weken zwanger en heb het zelfde als jou. Ik moet mijn misselijkheid echt weg eten, alleen rond een uur of 3 dan krijg ik niks naar binnen. Ik heb dan wel honger maar als ik dan iets eet heb ik het gevoel of het er weer uit komt.Ik eet dan ook alleen maar licht dingen zoals fruit en yoghurt.

Gr. Cares

Hoi Desire,

Ik had in de eerste weken ook erg veel honger,trouwens als ik er nu aan denk ben ik altijd aan het eten...
Waar ik eerst last van had was als ik had gegeten dat ik erg misselijk werd en zo af en toe een goed gesprek met de wc...daar heb ik gelukkig geen last meer van .Ben inmiddels 3,5 mnd...en nog steeds etend..
Ik wissel  "zwaar"en "licht"eten met elkaar af en fruit doet het altijd goed...

Suc6

Groetjes van Meta

Ik kan eten wat ik wil alleen soms heb ik voor mijn gevoel nog niet genoeg gegeten en als ik dan probeer om mijn bord leeg te eten zit ik echt kokhalzend en zwetend te eten en maar proberen om mijn eten binnen te houden en dan stop ik toch   maar met eten en eet later nog maar een appel ofzo.

Ben blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft had echt het idee dat   het aan mij lag.

Gr Desiree

Hoi,

Dit heb ik ook gehad. Trekt vanzelf weer weg. Je hebt het gewoon nodig dus eet als je honger bent. Probeer hier niet te bezuinigen! Zolang je gezonde dingen eet is er niks aan de hand. Ik heb die weken ook erg veel gegeten. De gyn. zei zelfs dat om de 2 uur eten heel er goed is.
Eetse! hahahaha!
lfs ing

Bij mij was het ook een van de eerste zwangerschapsverschijnselen en ik heb er nog steeds last van. Ik eet dan ook meestal een uur voor ik ga slapen nog even wat, anders kom ik echt de nacht niet door. Ik zorg ook dat ik wat eten op m'n nachtkastje heb liggen, dan hoef ik er niet weer uit.

Groetjes, Marisa

hoi

wat ik altijd deed was voor dat ik ging slapen nog een cracker te eten ,die had ik gewoon op mijn nachtkastje liggen .hielp goed tegen misselijkheid snachts.En het kan geen kwaad zo ongezond zijn crakers niet.succes ermee

Hoi hoi,

de eerste drie maanden van mijn zwangerschap had ik wel trek, maar niet in brood ofzo. Ik stond soms om half elf s'morgens al hutspot op te bakken. Of dan ging de frituurpan weer aan. Nu ben ik alweer zes maanden zwanger en ik eet echt alles wat ik tegenkom. Ik heb vorige week zelfs in één keer bijna een hele ontbijtkoek opgegeten. Verder eet ik fruit, koek, chips, paaseitjes, friet en warm eten en brood en... eigenlijk alles. Van de week heeft mijn man nog twee zakken kibbeling gebakken. Heerlijk!! IK krijg alweer trek als ik er aan denk.

veel liefs...Marloes

Terug
Bovenaan