Heel veel kilo's aangekomen....

Voor een ieder die het wil weten....
Ik ben 23.5 week zwanger en inmiddels 17 kilo aangekomen.
Was 79 kilo, met mijn 1.85 en nu dus 96 kilo....
Ben accuut gestopt met roken (en dat was ene pakje per dag, 23 stuks verpakking) dus die hele stofwisseling heeft volledig op z'n kop gestaan bij mij....
en ik hou erg veel vocht vast.
Morgen mag ik voor controle naar de VK, wellicht werken ze samen met een dietiste, die mij een goed uitgebalanceerd "dieet" kan voorschrijven....
Ik haat de kilo's, moest ook hard janken, toen ik op de weegschaal stond....
Maar ja, alles voor Ukkie

Hoi mama to be 1st time.

bij mijn eerste ben ik 30 kili aangekomen, Hield heel veel vocht vast. Ben na de bevalling (bijna) alles kwijt geraakt.
Ik ben nu zwanger van nummer 2 en ben ook inmiddels ruim 17 kilo aangekomen. Baal er van maar weet ook dat ik het (waarschijnlijk) weer kwijt raak. Als je niet voor 2 eet en snoept heeft je lichaam het gewoon nodig zegt mijn verloskundige.
Succes

Hi Wenda,
THNX, dat helpt weer een beetje voor mijn gemoedsrust... Ik eet niet meer dan anders. Misschien wel een beetje meer snoepen, maar niet extreem... Ik ben ook geen fastfood mens, hooguit 1 keer in de 2 maanden...
Het zal er inderdaad wel bijhoren.... Het lijf doet alles wat goed is voor de baby, wat Ukkie nodig heeft dat pakt ie....
En lijnen of ineens niet meer snoepen is misschien ook niet helemaal goed.
Ik heb nu evergreens gehaald, in plaats van chocola.
dat zal ook wel een verschil maken...

onthoud goed dat je lichaam een topprestratie levert en bij een gewone bevalling bne je direct 15 kilo kwijt na de tijd en dan al dat vocht ook nog eens
komt vast goed
ik had het probleem andersom, begon met 96 kilo en na de bevalling was ik 81 kilo
was wel heel wat weekjes bang dat de kleine niet genoeg kreeg.
Hoe je het ookw endt of keert, je maakt je toch zorgen

Hey,

Ik zit nu op 27 weken en ook al op 17 kg hoor. Dat stoppen met roken is killing. Ik ben een jaar voordat ik zwanger werd gestopt maar volgens mij duurt het gemiddels 2 jaar voordat je lichaam/spijsvertering na het stoppen weer een beetje stabiel wordt. Gewoon lekker veel wandelen met de kleine straks - onze kleintjes worden echt op een fantastisch tijdstip geboren - en dan zijn we het zo weer kwijt. Ik merk overigens wel dat het nu veel minder snel gaat. Bij mij waren de eerste 15 weken killing.

Terug
Bovenaan