Heel veel kleine vlekjes!

<p>Hoi dames! </p><p>Ik heb in ene heel veel mini vlekjes over me gehele benen gekregen! Ze zijn rood/bruin/paars van kleur en jeuken totaal NIET.. ook zijn ze niet verdikt, ze lijken in de huid te zitten. Op dit moment ben ik 22 weken zwanger van ons 4e kindje maar ik heb dit nog nooit gezien/gehad! Ik vroeg me af of iemand hier bekent mee is? Niet dat ik iets onder me leden heb wat schadelijk is voor de baby! </p><p>Alvast erg bedankt en veel liefs,</p><p>melis</p>
 
Hoi melis, 
die conclusie had ik gisteravond na het douchen ook. Bij mij lijkt het erop dat het spataderen zijn. Schijnt vaker voor te komen tijdens de zwangerschap... ik ben 9 weken, dus wel een beetje bang voor de komende maanden?
een aantal gevonden adviezen: 
- zorg voor een goede bloedsomloop door actief te zijn.
- sta niet te lang stil op een plek.
- slaap met je benen hoog zodat het vocht makkelijker terug kan lopen.
 
ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige en daar vraag ik het voor de zekerheid nog even na?
 
Hej, 
bedankt voor je snelle reactie! Wat naar dat je er nu al last van hebt! Het lijkt bij mij totaal niet op spataderen, het zijn meer een soort puntjes!
miss moet ik toch maar ff langs me huisarts om het te laten checken.. kan nooit geen kwaad denk ik.
benen omhoog, zoveel mogelijk! Zeker doen hoor vond ik voorgaande zwangerschappen perfect helpen tegen allerlei kwaaltjes!
 
liefs!
 
Ik keek gewoon toevallig even op de app en het forum, vandaar de snelle reactie.
Langs de huisarts kan nooit kwaad nee. Als je er over twijfeld zou ik het zeker even doen. Die begrijpt vast wel dat je als zwangere je zorgen maakt? 
succes en een fijne dag??
 
Terug
Bovenaan