heel veel lol voor € 2.50

Hallo dames,

Even een tip vor jullie. Ik heb vandaag bij het kruidvat een strandbal gekocht voor Marissa, hij is 51 cm. Hij koste 2.50 en is in allerlei kleuren met polk a dots. Ze is er helemaal gek mee en kan haar lol niet op. Zoveel plezier voor zo weinig geld. Misschien een tip voor andere moeders?

groetjes Linda

Fijn is dat he dat ze zich zo kunnen vermaken met iets wat 3x niks kost!
Wat dacht je van bellenblaas? Dat is en blijft hier toch echt bovenaan het lijstje staan van favorierte dingen om te doen!

x

Hoi hoi,

Ja, zo'n bal is echt een uitkomst! Mijn moeder kwam een tijdje terug met een Cars bal aanzetten, en daar is hij echt tot de dag van vandaag, stikblij mee.

Liefs Deb.

Ballen doen het altijd en overal goed. Ik heb voor de vakantie bij Toys XL een bal gekocht die je terplekke op kan pompen met bijgeleverd pompje. Ideaal want het is een klein plat doosje wat je zo in je auto of koffer vervoert en eenmaal daar is hij zo opgeblazen. Kost 1.99. Strandballen hebben we hier ook in overvloed. Krijgen we overal bij cadeau lijkt het wel. Nivea, peuterspeelzaal na inschrijving enz. De nijntje strandbal met belletje erin doet het ook goed.

gr.Ing

Hoi hoi,

Ook leuk en goedkoop: Stoepkrijt!
Alleen zitten de kids daarna wel helemaal onder, maar onze kids hebben nooit twee dagen achter elkaar hetzelfde aan omdat ze altijd vuil zijn, dus dat maakt voor ons niks uit.
Bas heeft trouwens 1 keer een hapje van het krijt genomen en weet sinds die tijd dat hij dat niet moet doen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan