heel veel slapen...

hoi meiden,

mischien een rare vraag, ik heb een lief zoontje van 5 maanden het was al een slaapkop maar zins een paar dagen slaapt hij ontzettend veel hij gaat om 19:00 naar bed en salaapt dan tot 8:30.
daan krijgt hij zijn flesje en leggen we hem terug in zijn bedje ik moet hem dan om 12:00 wakker maken hij krijgt dan om 12:30 weer een flesje melk en gaat hij om 14:30 weer naar bed tot 16:30 en om 19:00 gaat hij weer naar bed.
ik vind dat hij heel veel slaapt is dit wel goed of doe ik wat verkeerd als hij 2 uurtjes na de voeding wakker is wil hij alweer slapen.
ik hoor graag jullie adviezen.
groetjes een onzekere mama.
 
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je je vraag beter bij een andere maand plaatsen, want volgens mij is jouw zoontje ouder dan de meeste baby's (moeders dan) die hier lezen. Dan krijg je denk ik ook reacties.
 
Andere maand? Dit is toch gewoon voora algemeen babys.

Ik kom hier eigelijk altijd en heb nog nooit gehoord dat ik bij een andere maand beter kan schrijven.

Maar goed Wendy, Mijn dochter slaapt ook veel hoor. Ze is nu 7,5 maanden.

Krijgt om een uur of 6 haar voeding gaat naar bed tussen 8 en 9 word ze wakker. Dan spelen tussen 10 en 11 uur de borst en naar bed. Dan slaapt ze 2 uur. tussen 14, en 15 uur weer naar bed slaapt 2 uur en dan tussen 19 en 20 uur weer naar bed.

Ze komt dan meestal s nachts 1x voor een voeding.

Groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Hoi Wendy, Mijn dochtertje slaapt ook zoveel! Op het bureau hebben ze gezegd dat we er gewoon aan moeten toegeven. Ze zal het nodig hebben. Ik wilde alleen even zeggen dat je dus niet de enige bent!! Groetjes Laura
 
Hoi Wendy,
Lekker toch zo'n slaapkoppie..Mijn dochter is 5 ½ maand en heeft slapen ook als hobby..Als ze wakker is is dat ook niet meer als 2 uurtjes..als ik ga wandelen nou dan is het helemaal zo gepiept..Mijn dochter van bijna 6 had een hele andere hobby en ik was dagen met haar in de weer..
Ik weet nog steeds niet wat me overkomt!!
Groetjes Debby
 
hoi meiden,

hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties.
ik ben blij en opgelucht dat ik niet de enigste ben met z'on slaapkop.
geniet van jullie kleintjes groetjes
wendy.
 
hallo Wendy,

Ik weet niet of je nog kijkt op dit gedeeldte maar mijn zoontje van nu 10 mnd. slaapt ook nog heel erg veel. En als hij wakker is ligt hij in zijn bedje te keuvelen. Als hij uit bed is is hij heel erg aktief en kan kruipen staan en aan de handjes meelopen maar na 2 uur zakt hij als een pudding in elkaar. Hij wordt dan huilerig en we brengen hem dan naar bed waar hij weer een uurtje gaat tukken s'nachts slaapt hij van 7 tot 8 uur smorgens. Ze hebben zoveel te doen en te verwerken en die van mij doet het verwerken alleen maar slapend. (vaak en vlug) Dus het gaat nog een tijdje door, wij profiteren hier nog van want onze andere zoon van 4 jaar wil graag ook nog dingen doen zonder zijn kleine broer.

Groetjes Mirela
 
hoi wendy,

Ik ben moeder van een zoontje van bijna 5 maanden en hij slaapt ook zoveel hij houdt het zelfs maar een uurtje uit en wil dan weer naar bed dus maak je geen zorgen daar groeit ie lekker van

veel liefs liset
 
Terug
Bovenaan