heel veel slapen

Hallo, mijn zoontje is nu ruim 14 maanden. Hij slaapt naar mijn idee ontzettend veel.
Hij gaat s'avond rond 18:30 naar bed (langer houdt hij het niet vol) en slaapt dan door   tot 7:30. Na het eten en spelen is hij om 9:00 echt moe en slaapt hij meestal door tot 11:30. Om 13:30 is hij weer zo moe dat hij alleen maar wil slapen, tot 16:00!
Als hij wakker is is hij wel super actief, dan rent hij door het huis en is alles aan het onderzoeken.   Is het normaal dat hij   zo veel slaapt? Heeft iemand een advies.
 
Hoi,

als ik het bij elkaar optel is hij maar 4,5 uur wakker op een dag. Wel wat weinig, ja. Maar als hij in die uurtjes heel erg actief is, misschien wel heel normaal? Of maak je je ergens zorgen over? Is hij goed gezond, eet en drinkt hij gewoon? Dan zou ik me geen zorgen maken, maar het wel vragen op het volgende cb-bezoekje.

Groeten, Joke.
 
Hallo,

Als je kindje als wakker is en dan lekker druk is, is het normaal dat hij zoveel slaapt.
Hij slaapt p.d. 18 uur ,dat is 4 uur meer dan wordt aangeraden, baby's moeten minimaal 12 uur slapen, hoeveel dat maximaal moet zijn weet ik niet: vraag dit aan het consultatiebureau.

Mamasanneke
 
Terug
Bovenaan