heel veel slijm

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag of gisteren mijn NOD en toen ik net op mijn werk naar de wc ging omdat ik dacht dat ik ongie was geworden, was er echt ineens een heleboel slijm.

T was niet van dat slijm dat je rond je ei krijgt.. veel vloebaarder je kon er geen draden van treken zegmaar..

Maar het is echt veel.. en ook niet zo wit.. heeft dit iets te betekenen..

ik heb de afgelopen dagen neit geklust dus dat is het ook niet..

xxx Mamoetje

Hoi Mammoetje,

Ik heb pas overmorgen mijn nod, maar ik heb ook meer slijm dan normaal, en ook geler dan anders. Vorige week een paar dagen bruinverlies gehad, dus hopelijk was dat een innesteling. Het is wel zo dat je doorbloeding beter is als je zwanger bent en je veel meer afscheiding hebt, maar het blijft nog even afwachten, hoewel....waarom test je nog niet, ben je niet zo regelmatig?
Hopelijk is het raak voor je!
Groetjes Gwen

hee   mamaron..

ik had de afgelopen maanden een cyclus van 32/33 dagen..
Ik heb gisteren getest.. en hij was negatief.. ik kan/ga vrijdag pas weer testen.. heb geen testen meer in me huis liggen en heb pas vrijdag tijd..

het stinkt trouwens wel meer als normale afscheiding..

xxx mamoetje

hoi meiden,
ik ben tijdens het surfen een keer deze site tegen gekomen... misschien hebben jullie er wat aan.

Succes met het zwanger worden!

Groetjes,
Sara
http://www.woomb.org/bom/rules/index_nl.html#Peak

Dank je wel.. Ik begrijp die site alleen neit helemaal.. Niet echt heel duidelijk.. Maar in ieder geval bedankt.

xx mamoetje

hoi

Vorige maand heb ik ook veel wit verlies gehad,   Was toen ook inderdaad zwanger,   helaas is dat op een vroege miskraam uitgelopen.
Maar had dus ook meer last van dat wit verlies.
Mijn zusje is ook zwanger, nu een half jaar, en die heeft er al die tijd al last van, dus het kan er mee te maken hebben.

Maar zoals jij ook schrijft dat het wat anders ruikt, beetje stinkt moet je ook wel even in de gaten houden of het geen vaginiale infectie is. Want daar word je afscheiding ook anders van.

Maar ik hoop natuurlijk dat het bij een zwangerschap hoort.
succes.
groetjes hunnybun

Dnak je wel.. Ik ga het zeker in de gaten houden.. misschien dat mocht ik ongesteld worden dat het daarna over is..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan