Heel veel tandjes erbij

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Nadat we in januari de eerste twee tandjes van Maaike mochten verwelkomen duurde het erg lang voordat er meer kwamen. Nu heeft ze er in ongeveer twee weken tijd ineens een totaal van 7. (voor een deel nog niet helemaal maar al wel allemaal helemaal door). Ook dacht ik gisteren te merken dat er nog een aan zit te komen. Nu weten we ook waarom ze al een tijdje hangerig en zeurderig is. Veel last van veel tandjes en daarbij is ze nu ook weer verkouden.
Je kunt de tandjes nog niet zo goed zien maar als het me lukt zal ik een keer een foto maken en die dan plaatsen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

ze is duidelijk met een inhaalslag bezig. Wat kan het dan opeens hard gaan he. Marissa heeft nog steeds 2 ondertanden maar ik heb het gevoel dat haar twee boventanden ook bezig zijn. Ook Marissa is heel erg zeurderig. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het pijnlijk kan zijn.

groetjes

Linda

Hoi Inge,

Ook hier eentje die aan een inhaalslag bezig is met het krijgen van tanden.
de 1e kwam met 10 maanden door, toen 1 maand niks en nu 3 in ruim 1 week tijd en er zitten er nog zeker 2 te wachten op doorkomen.
Ook hier een zeurend, hangerig mannetje waar af en toe geen land mee te bezeilen is, maar ja je doet er niks aan. Hopen dat die tanden snel komen.

gr Saskia

Hoi, hoi allemaal,

Onze zoon is nu 9 maanden en heeft al 8 tanden, haha!!!! Een hele vlotte, maar dat waren al   'm'n kids. onze dochter kreeg haar eerste tandje met 8 weken al, met BV niet echt prettig.

Groeten Alice

Hé meiden,

Isabelle wordt volgende week 1 en heeft nog geen tandjes.
We zijn zo benieuwd wanneer de eerste komt???

Zijn hier nog meer kindjes zonder tandjes?

Liefs Linda

(en Maaike succes met het doorkomen van al je tandjes)

Hey meiden

Ook hier de tanden PLAAG !!!

Milad heeft al 8 tanden 4 voor en 4 onder en nu krijgt hij 2 kiezen en 2 hoektandjes tegelijk door  , het is zo zielig om te zien hij huilde alleen maar ,ndaag en wist geen raad meer met hem ! uiteindelijk ben ik zelf in z,n mondje zachtjes gaan wrijven en toen werd ie ineens ietsie rustiger en bleek dat ik hem erdoor had gewreventoen was ie f iets rustiger maar die andere tandjes staan ook op knappen ... heb hem vananvond maar een zetpil gegeven voor het slapen , hij hadt gisteren nacht ook al slecht geslapen , hopen dat hij nu wel lekkker zal slapen en dat ze morgen allemaal door zijn haha maar dat zal wel niet

SUCCES MEIDEN !!!

groetjes van anna mama van milad 10 mnd

Hoi,

Kyra wordt 7 juni 1 en nog geen tand te bekennen hoor!! Ben ook erg benieuwd wanneer ze gaan komen.... Dus ja er zijn nog meer kinderen zonder tandjes :)

Groetjes,

Frieda

Hoi hoi,

wauw!!  Hoe snel kan het gaan?. Goed hoor!! Ze komen vanzelf zie je wel, haha!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan