Mijn ouders wonen sinds een maandje op Kreta, en wij zijn daar twee weken op vakantie geweest. HIeronder een impressie.
In het vliegtuig, met DVD speler (we hadden gelukkig een extra stoel voor Lukas want met bijna twee jaar is het best krap als je hem de hele tijd op schoot moet houden.)
Bij opa op schoot, met zijn favo boekje en smurfin, die mijn moeder uit Nederland heeft meegenomen.
Met oma in het tijdelijke zwembad, volgend jaar komt er een echt zwembad!
Visjes kijken met oma
Samen met papa de grot in. Dat was pas gaaaaaaaaaaf!
Pas op hoor!
Wat is het leuk hier!
Met papa onder de buitendouche bij opa en oma (en lekker dat die was...)
Onee, ik krijg water in mijn ogen...
Zomaar een mooie foto
waterratje!
ff poseren.
Dit is overigens hetzelfde hotel als waar we vorig jaar twee weken zijn geweest. Ff lekker drie daagjes op ons zelf.
Wat een lekker ding is het toch
Afgekeken van een stel russen. Laat je kind naar een filmpje kijken, zodat je zelf even rustig kan eten. Ik weet het, totaal niet pedagogisch verantwoord maar soms wel makkelijk!.
spelen met de zaklantaarn
Een zwijmel moment
happy family.
In het vliegtuig, met DVD speler (we hadden gelukkig een extra stoel voor Lukas want met bijna twee jaar is het best krap als je hem de hele tijd op schoot moet houden.)
Bij opa op schoot, met zijn favo boekje en smurfin, die mijn moeder uit Nederland heeft meegenomen.
Met oma in het tijdelijke zwembad, volgend jaar komt er een echt zwembad!
Visjes kijken met oma
Samen met papa de grot in. Dat was pas gaaaaaaaaaaf!
Pas op hoor!
Wat is het leuk hier!
Met papa onder de buitendouche bij opa en oma (en lekker dat die was...)
Onee, ik krijg water in mijn ogen...
Zomaar een mooie foto
waterratje!
ff poseren.
Dit is overigens hetzelfde hotel als waar we vorig jaar twee weken zijn geweest. Ff lekker drie daagjes op ons zelf.
Wat een lekker ding is het toch
Afgekeken van een stel russen. Laat je kind naar een filmpje kijken, zodat je zelf even rustig kan eten. Ik weet het, totaal niet pedagogisch verantwoord maar soms wel makkelijk!.
spelen met de zaklantaarn
Een zwijmel moment
happy family.