Heel veel vakantie foto's

Mijn ouders wonen sinds een maandje op Kreta, en wij zijn daar twee weken op vakantie geweest. HIeronder een impressie.

In het vliegtuig, met DVD speler (we hadden gelukkig een extra stoel voor Lukas want met bijna twee jaar is het best krap als je hem de hele tijd op schoot moet houden.)

Bij opa op schoot, met zijn favo boekje en smurfin, die mijn moeder uit Nederland heeft meegenomen.

Met oma in het tijdelijke zwembad, volgend jaar komt er een echt zwembad!

Visjes kijken met oma

Samen met papa de grot in. Dat was pas gaaaaaaaaaaf!

Pas op hoor!

Wat is het leuk hier!

Met papa onder de buitendouche bij opa en oma (en lekker dat die was...)

Onee, ik krijg water in mijn ogen...

Zomaar een mooie foto

waterratje!

ff poseren.
Dit is overigens hetzelfde hotel als waar we vorig jaar twee weken zijn geweest. Ff lekker drie daagjes op ons zelf.

Wat een lekker ding is het toch

Afgekeken van een stel russen. Laat je kind naar een filmpje kijken, zodat je zelf even rustig kan eten. Ik weet het, totaal niet pedagogisch verantwoord maar soms wel makkelijk!.

spelen met de zaklantaarn

Een zwijmel moment

happy family.

Super zeg! Zal eens polsen of er al opa's en oma's zin hebben om te emigreren, WHAHHAH!
Maar jullie hebben een goede vakantie gehad zo te zien!

Kus, Marieke

Zoek de verschillen...

Lukas, Kreta 2008, bijna 2 jaar.

Het oranje pakje is zo uit gelubberd, dat hij het nog steeds aankan. Ideaal met zwemmen want het is UV werend, ik hoef hem dus niet zo vaak in te smeren

Annemieke

P.s. volgend jaar wordt het in elk geval geen Kreta. Waarschijnlijk Zweden ofzo, om eens de hele andere kant op te gaan.

Lukas, kreta 2007, 10 maanden

quote: annem reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2008 14:28:09'));

Zoek de verschillen...

Lukas, Kreta 2007 10 maanden oud

Lukas, Kreta 2008, bijna 2 jaar.

Het oranje pakje is zo uit gelubberd, dat hij het nog steeds aankan. Ideaal met zwemmen want het is UV werend, ik hoef hem dus niet zo vaak in te smeren

Annemieke

P.s. volgend jaar wordt het in elk geval geen Kreta. Waarschijnlijk Zweden ofzo, om eens de hele andere kant op te gaan.

Terug
Bovenaan