Heel veel zorgen :(

<p>Hoi! Ik maak me momenteel echt ontzettend veel zorgen...vanochtend ben ik bij de gynaecoloog geweest i.v.m verdenking polyhydramnion (te veel vruchtwater). Dit is 10,2 cm dus echt te veel. Ik ben verwezen voor een uitgebreide echo in een academisch ziekenhuis.</p><p>Zwangerschapsdiabetes en slokdarmproblematiek bij het kindje is uitgesloten... </p><p>Ik maak me echt veel zorgen dat er straks iets echt mis is. Ik hoor graag ervaringen van mensen die dit ook hebben of gehad hebben.</p>

Vervelend dat je je hier zon zorgen om maakt. De grootste oorzaken zijn echter al uitgesloten. En 60% van polyhydraniom vinden ze geen oorzaak van. Ze gaan de groei en je vruchtwater veel in de gaten houden, maar de kans is dus best groot dat er geen oorzaak te vinden is. Ik hoop je daar beetje rust mee te hebben gegeven?kan ook weer verminderen he vruchtwater is iets wat niet constant is qua hoeveelheid

[quote quote=10165040]Vervelend dat je je hier zon zorgen om maakt. De grootste oorzaken zijn echter al uitgesloten. En 60% van polyhydraniom vinden ze geen oorzaak van. Ze gaan de groei en je vruchtwater veel in de gaten houden, maar de kans is dus best groot dat er geen oorzaak te vinden is. Ik hoop je daar beetje rust mee te hebben gegeven?kan ook weer verminderen he vruchtwater is iets wat niet constant is qua hoeveelheid[/quote]
Bedankt voor je lieve bericht. Klopt idd, alleen neemt het bij mij tot heden alleen nog maar toe ? ben bang dat dan de vliezen eerder breken of zelfs veeeel te vroeg 

Vandaag in een academisch ziekenhuis geweest voor een aanvullende echo. Met het kindje was alles goed, geen afwijkingen. Maar zelf al een verkorte baarmoedermond. 
In rust veel harde buiken en voel vaginaal ook echt samentrekkingen. Ze hebben een of ander testje gedaan om te kijken of de bevalling binnen een week op gang komt, dit is gelukkig goed. Nu weer thuis.

Wat fijn dat je kind zorgeloos ronddobbert of zeg maar gerust baantjes trekt. En wat vervelend dat jouw buik het allemaal wat mindet vind. Hoe ver ben je nu in je zwangerschap ?

[quote quote=10165735]Wat fijn dat je kind zorgeloos ronddobbert of zeg maar gerust baantjes trekt. En wat vervelend dat jouw buik het allemaal wat mindet vind. Hoe ver ben je nu in je zwangerschap ?[/quote]
Ik ben nu 28 weken.

Terug
Bovenaan