Ik ben net terug uit het ziekenhuis vooreen samenlevingstest. In tegenstelling tot het eerdere bericht van de gyn dat we in maart zouden kunnen beginnen met IUI had ze nu bedacht dat ik preventief toch eerst een kijkoperatie moet hebben en dat we dan (afhankelijk van de uitslag van de opzwemtest volgende week) nog tot november moeten wachten met IUI. Ik ben erg verdrietig, want ik was toch een soort opgelucht dat we eindelijk bijna aan IUI konden beginnen. Op de een of andere manier merk ik dat ik alle hoop op een spontane zwangerschap al ben verloren. Als ik jullie verhalen lees, zie ik dat het allemaal nog veel erger kan, maar dat neemt niet dat ik toch erg emotioneel word van deze situatie. Daarnaast heb ik ook nog eens een collega/kamergenoot die de hele dag zit te vertellen over het feit dat hij binnenkort vader wordt.....zucht....nou het maakt het allemaal niet makkelijker.
Sorry dames voor het lange verhaal, maar ik moest weer even spuien.....
Succes allemaal!
ps zijn er vrouwen die ervaring hebben met de kijkoperatie? En hebben jullie allemaal eerst een kijkoperatie gehad voordat jullie aan IUI konden beginnen? Er is immers helemaal geen aanleiding voor.....
gr.
Sorry dames voor het lange verhaal, maar ik moest weer even spuien.....
Succes allemaal!
ps zijn er vrouwen die ervaring hebben met de kijkoperatie? En hebben jullie allemaal eerst een kijkoperatie gehad voordat jullie aan IUI konden beginnen? Er is immers helemaal geen aanleiding voor.....
gr.