Heel verdrietig.........

Hey meiden,

Enige tijd geleden schreef ik al dat het niet goed ging met mijn opa en dat tie naar huis kwam om te sterven.
Nu zijn we gisteravond gebeld dat opa niet wil wachten tot het zijn tijd is maar dat tie het heft in eigen hand wil nemen.
Daarom laat hij dinsdagavond a.s actieve euthenasie toepassen.
Heel heel dappere keus en in mijn beleving heeft tie groot gelijk.
Maar ook heel emotioneel, hij zal ons kleintje nooit zien enz.
Waarschijnlijk wordt hij op onze uitgerekende datum gecremeerd..............
Daarom besloten om vanavond samen mijn erik erheen te gaan om afscheid te nemen.
Ondanks de erge pijn in mijn bekken en dat ik daarna een paar dagen niet op of neer kan.
Ik neem het voor lief, het is een eind rijden (haarlem wij wonen in kaatsheuvel) het is niet anders.............zie er erg tegenop maar de crematie kan ik zeer wrs niet heen.......
Heb er met de vk over gehad en die gaf mij toch het advies te gaan, om het af te sluiten en rust te krijgen..........
Pfff meiden het valt me heel zwaar, ik lees de komende dagen wel mee maar of ik reageer........
Dit was het even.......

Liefs Louise

Je zegt dat het voor je opa een goede keus is die hij heeft gemaakt..Hoe zwaar dit ook voor jouw en je familie zal zijn...Jezelf voelen aftakelen is ook niet alles. Het klinkt heel makkelijk om te zeggen, maar denk vooral aan de mooie dingen die jullie hebben gedaan en meegemaakt.

Mijn vader heeft mijn man nooit gekend, was er niet op de bruiloft en ook niet bij de geboorte van de 1ste en nu ook niet...Mijn vader is dit jaar alweer 11 jaar overleden.

Ik weet dat het bij jou nog heel vers zal zijn op het moment dat je de kleine zut vasthouden en het zal waarschijnlijk ook een achtbaan van emoties worden, Maar probeer niet vergeten te genieten.

Heel erg veel sterkte een warme groet vanaf hier.

heej meid,

Wat verschrikkelijk nieuws... Ik moet zeggen ik vind jou opa ook erg dapper, dat ie dit zelf wil doen.
Het is moeilijk voor jullie, maar denk dat je opa zelf wel doorheeft dat het beter is...

Ga heen, en houd em nog even vast,. herinner je alle mooie momenten en bewaar het in je hart. Dan zal hij je nooit helemaal verlaten.

Sterkte meid...

Liefs Anneke

Oohh wat een heftig nieuws. Maar als het voor hem beter voelt.... Wel zwaar voor de mensen die achterblijven.

Wel fijn dat je hem vanavond nog gaat zien. Wel een end rijden idd hoop dat je het wt trekt.

Sterkte te komende tijd.

Xoxo

Wat een verschrikkelijk nieuws! Maar voor je opa beter zo te lezen.....
Goede reis naar Haarlem, neem desnoods een paracetamol in voor je gaat rijden en als je terug komt, wellicht haalt het het scherpe randje van de pijn af voor je.........
Heel, heel veel sterkte en ik denk aan je. Ik zal een kaarsje branden voor je opa.

Greetz Esz

Terug
Bovenaan