heel voor zichtig zeg ik ja ik ben zwanger

hallo alemaal .
ik weet niet wie van jullie mijn verhaal nog kent even .kort samen gevat ik ben mandy 24 jaar en ik was zwanger van een prachtige meid allen heeel veel elende gehad veel bloed verlies ziekenhuis in ziekenhuis uit en ga zo maar door . mijn dochter is geboren op 26-11-2011 met 23 weeken zwangerschap helaas heeft ze het dus ook niet mogen zien hoe het leven is haar naar is esmee .
nu ben ik weer een poosje verde en het verdriet om esmee zeker nog niet kweid . ze zit diep in mijn hard en bij ons in huis in een urntje . we heben wel gezecht dat we moeder natuur de gang lieten gaan want ja eigelijk in ons kinder wensje niet echt vervult we heben een prachtige dochter maar helaas niet hier bij ons we zijn ouders maar geen papa en mama . ik zou 24 maart uitgerekent zijn . nu 19-03-2012 heben we vamorgen een test gedaan en wat zie ik tot mijn verbasing een heel dun streepje het moed de + WORDEN nou en die zie ik ook . dus heel voorzichtig denken we dat we nu weer zwanger zijn . un heeeel vaag en dubbel gevoel moed ik erlijk zegen morgen doe ik nog een test en hopen dat die iets duidelijker is . weetje wat ook dubel is ik zou dan uitgerekent zijn op 25-11-2012 het is net om het allemaal zo vast staat .

liefs van mandy
 
wat een verhaal zeg , wat hebben jullie een moeielijke periode gehad zeg en natuurlijk nog want ze is altijd bij je .
Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent .( laat het even weten he ) .
En het is wel heel toevallig zeg op bijna dezelfde datum alleen dan een jaar later .
ik wens jullie al het goeds toe .

liefs evelien
 
oh jee wat een nare ervaring!
vandaar dat je voorzichtig bent met het uitspreken van deze zwangerschap.
ik hoop dat je er een beetje rustig onder kan blijven, want het is nu extra spannend, jij weet wat mis kan gaan!

uiteraard wens ik je een fijne zwangerschap , met niet al te veel zorgen, en een gezonde baby als resultaat!!

gefeliciteerd met je zwangerschap
 
Ik snap je voorzichtigheid ik hoop voor je dat deze zwangerschap beter verloopt en dat je die goed doorloopt zonder complicaties. Wel heel spannend allemaal en ik wens je al het beste en heel veel geluk toe voor de komende tijd.
 
dank jullie wel
ja ik ben heeel erg vorzichtig maar toch wil ik hier wel weer met jullie babelen en wie weet gaat de tijd dan wel wat sneler pfff . we duimen ook op het beste maar de spaning zit er zeker heel goed bij ons in . 18 april de eerste echo tot die tijd is het zo bie zo even vreemt want ja ik geloof het niet en eigelijk vind ik het te eng om er over na te denken .
jullie hooren zeker van mij

groetjes van mandy
 
Hoi mandy,

Wat een naar verhaal zeg krijg er kippenvel van.
Ik snap heel goed dat je nog een beetje voorzichtig bent,maar ik hoop ook dat jet voor jullie een duidelijk kruis wordt en dat je dan 18 april een mooie echo hebt.

Doe rustig aan en ben heel benieuwd of de test morgen duidelijker is..


Liefs rian
 
Terug
Bovenaan