Heel voorzichtig BLIJ...........!!!!!

Ik kon het niet laten.........heb net een test gedaan.........en jaaaaaa een licht streepje!!!!
Ik had al zo'n vermoeden omdat ik al wat 'klachten" heb maar het is dus echt zo.
Het is dus nog pril en omdat ik 11 mei jl een miskraam heb gehad ben ik nog erg voorzichtig.
Mijn mannetje is nog werken dus had ff niemand om het tegen te vertellen!!!!
Heb vanavond ook nog avonddienst hihi dat word wat.
Ik ben blij en emo te gelijk........ik hoop dat het goed blijft gaan duim voor me mee.
dank jullie wel

Liefs Louise
 
Gefeliciteerd meid! Je moet het toch ff tegen iemand vertellen he? ;-)
Kan me wel voorstellen dat je wat onzeker bent nu...t blijft toch wel ff spannend, maar dit is al n heel goed begin!
Is het jullie eerste?
 
Nee het is onze 2de de vorige miskraam was zeg maar "ongepland"(zo'n rotwoord) we hadden altijd gedacht het erbij 1 te laten omdat we het zo wel goed vonden.
Maarja we waren toch wel erg blij en zo verdrietig toen het met de vorige zwangerschap mis ging dat we toch wel hee graag een 2de wilde.
Lang verhaal hihi........maar idd je moet het ff aan iemand kwijt.
 
We gaan zeker voor je meeduimen dat het dit keer goed blijft gaan. Alvast een fijne zwangerschap toegewenst en probeer er lekker van te genieten...

Groetjes Miranda
 
jaja die heb ik het natuurlijk al verteld..........hij is nooit zo uitbundig....nooit geweest maar hij vind het leuk.
Als hij dat zegt weet ik dat hij er ook blij mee is.
Weet alleen niet of ik de vk al moet bellen maandag of dat ik wacht tot na onze vakantie.
We vertrekken 31 juli voor een week of 2.
Wat zouden jullie doen?
In mijn ogen kunnen ze nu toch nog niets voor mij betekenen.

gr louise
 
Terug
Bovenaan