Heel voorzichtig blij....

A

Anoniem

Guest
Oh meiden, ik denk dat ik zwanger ben! Eindelijk 6 maanden na de miskraam is het zover. NOD is zat/zondag, maar kon het niet laten en vanmorgen heel licht streepje binnen de 5 min zichtbaar. Ben blij maar ook erg spannend...ben nu al zenuwachtig voor de eerste echo over een paar weken. Hoop zo dat dit kindje bij ons blijft en dat alles goed gaat. Duimen jullie mee? Ik hoop dat jullie me snel volgen, want ik gun het jullie ook zo ontzettend. Voorlopig blijf ik nog op dit forum meepraten, durf nog niet naar het zwangerforum te gaan. Liefs, Anna

Lieve Anna,

Jeetje, wat spannend!! Ik ga hartstikke hard voor jullie duimen!! Het lijkt mij: een streepje, is een streepje! Voor de zekerheid gewoon zaterdag nog een testje doen en dan zal die streep donkerder zichtbaar zijn. Ik vind het ook spannend voor jullie!! :)

Liefs Lynn.

Ho gefeliciteerd. Het is heel spannend om weer zwanger te zijn na een miskraam. Ben zelf ook net zwanger na een miskraam en wordt helemaal gek van mij zelf. Alles voel en je en maak ik mij zorgen over. Gelukkig kan ik veel kwijt bij mijn verloskundige. Waar ik mij meteen heb ingeschreven.
Ik vond vooral de dag dat ik ongesteld moest worden, vreselijk. Dus probeer wat afleiding dan te zoeken!!!!

x yvonne

alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! hopelijk is het een super mooie plakbaby!!!
liefs

wat fijn joh, alvast een kleine felicitatie van mij.
We gaan er gewoon vanuit dat het nu goed gaat.
liefs shadow

Wat fijn meid!!! Maar ook erg spannend! Hopelijk kan je iets eerder terecht bij de vk voor een echo!

Succes en een hopelijk blijft deze pallen en heb je straks in maart een kleine baby in je armen!!!

Liefs ciomama

Alvast een voorzichtige felicitatie, Gefeliciteerd!!!
Spannend hoor, de aankomende dagen.. Ik ga voor je duimen, hoop dat het streepje over een paar dagen donkerder is geworden! Succes!

lieverd!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan