Hallo allemaal,
Ik durf eindelijk mijn gezicht hier te laten zien.
Gisteren hebben we een echo gehad en zagen we dat er een mooi wondertje in mijn buik groeit.
Ik ben nu 7 wkn en 5 dagen zwanger!
De weg naar deze zwangerschap was lang en zwaar!
Wij hebben al een heel mooi wondertje van bijna 4 jaar.
2 jaar geleden besloten we voor een brusje te gaan!. We wisten dat dit w.s. niet vanzelf zou gaan, dus we waren voorbereid op ziekenhuisbezoekjes (ons 1e kindje is ook via de medische molen gelukt!)
We hebben nu bijna 2 jaar gedokterd en vanalles mee gemaakt in die tijd.
Ben in januari zwanger geweest van een tweeling, maar helaas is die zwangerschap met ruim 10 wkn mis gegaan.
Daarna nog heel wat bergen moeten beklimmen en dalen moeten doorstaan, maar goed... Nu zijn we weer zwanger!!
Volgende week mag ik weer naar het ziekenhuis voor weer een echo.
De komende weken mag ik w.s. elke week even komen totdat ik 12 wkn ben.
Dat geeft me wel een heel gerust gevoel.
Voor nu duimen we en hopen we dat alles goed mag blijven gaan en ik gezellig bij jullie op het juli forum mag blijven!
En natuurlijk wens ik jullie allemaal ook alle goeds toe!
Groetjes,
mama Peet
Ik durf eindelijk mijn gezicht hier te laten zien.
Gisteren hebben we een echo gehad en zagen we dat er een mooi wondertje in mijn buik groeit.
Ik ben nu 7 wkn en 5 dagen zwanger!
De weg naar deze zwangerschap was lang en zwaar!
Wij hebben al een heel mooi wondertje van bijna 4 jaar.
2 jaar geleden besloten we voor een brusje te gaan!. We wisten dat dit w.s. niet vanzelf zou gaan, dus we waren voorbereid op ziekenhuisbezoekjes (ons 1e kindje is ook via de medische molen gelukt!)
We hebben nu bijna 2 jaar gedokterd en vanalles mee gemaakt in die tijd.
Ben in januari zwanger geweest van een tweeling, maar helaas is die zwangerschap met ruim 10 wkn mis gegaan.
Daarna nog heel wat bergen moeten beklimmen en dalen moeten doorstaan, maar goed... Nu zijn we weer zwanger!!
Volgende week mag ik weer naar het ziekenhuis voor weer een echo.
De komende weken mag ik w.s. elke week even komen totdat ik 12 wkn ben.
Dat geeft me wel een heel gerust gevoel.
Voor nu duimen we en hopen we dat alles goed mag blijven gaan en ik gezellig bij jullie op het juli forum mag blijven!
En natuurlijk wens ik jullie allemaal ook alle goeds toe!
Groetjes,
mama Peet