heel voorzichtig kom ik hier een kijkje nemen...

Hallo allemaal,

Ik durf eindelijk mijn gezicht hier te laten zien.
Gisteren hebben we een echo gehad en zagen we dat er een mooi wondertje in mijn buik groeit.
Ik ben nu 7 wkn en 5 dagen zwanger!
De weg naar deze zwangerschap was lang en zwaar!
Wij hebben al een heel mooi wondertje van bijna 4 jaar.
2 jaar geleden besloten we voor een brusje te gaan!. We wisten dat dit w.s. niet vanzelf zou gaan, dus we waren voorbereid op ziekenhuisbezoekjes (ons 1e kindje is ook via de medische molen gelukt!)
We hebben nu bijna 2 jaar gedokterd en vanalles mee gemaakt in die tijd.
Ben in januari zwanger geweest van een tweeling, maar helaas is die zwangerschap met ruim 10 wkn mis gegaan.
Daarna nog heel wat bergen moeten beklimmen en dalen moeten doorstaan, maar goed... Nu zijn we weer zwanger!!

Volgende week mag ik weer naar het ziekenhuis voor weer een echo.
De komende weken mag ik w.s. elke week even komen totdat ik 12 wkn ben.
Dat geeft me wel een heel gerust gevoel.

Voor nu duimen we en hopen we dat alles goed mag blijven gaan en ik gezellig bij jullie op het juli forum mag blijven!
En natuurlijk wens ik jullie allemaal ook alle goeds toe!

Groetjes,
mama Peet

hai meis,

Ik hoor niet op dit forum thuis (september 2007 mams) maar heb het verlies van je tweeling-zwangerschap meegekregen in januari, en las nu dat je weer zwanger bent. Wat zul je nog bang en onzeker  zijn! Ik hoop dat je in juli 2008 een prachtig gezond roze babietje in je armen mag houden.
liefs en een hele fijne zwangerschap gewenst
xxx Annette

de onzekerheid waar je over schrijft ken ik ook heel goed. ik heb precies 1 jaar terug een miskraam gehad.
dus nu nog erg voorzichtig   blij.

wel in ieder geval gefelicteerd!!

Hoi Peet!

Wat grappig dat je hetzelfde hebt als ik. Ik kan ook bijna niet geloven dat ik zwanger ben na anderhalf jaar oefenen. Ik had nog geen zin in de medische molen en had me voorgenomen in januari naar de dokter te gaan als het nog niet was gelukt.
Gelukkig nu dus wel want ik had mijn man op een babytarget  gezet ipv van een werk-target.
Ik werd voornamelijk gek van alle goedbedoelde adviezen en eeuwige opmerkingen van "waar blijft de 2e"?  Mede omdat mijn dochtertje nu 3 en een half is vind iedereen het nodig om je erover aan te spreken. Heeft 1 van jullie daar ook veel last van gehad of gewoon wel eens keihard zitten janken dan een ander wel zwanger werd. Mijn man vond het allemaal maar overdreven en zei dat ik het me niet zo moest aantrekken (weer een verschil tussen man en vrouw). Verder was hij wel erg lief hoor, daar niet van....
In ieder geval heb ik er van geleerd dat ik mensen nooit ga  vervelen met dit soort irritante vragen. Zeker als het niet lukt is het heel verdrietig.

In juni 2008 wordt  mijn  dochter  4 en een maand later komt dan de nieuwe baby. Bij de ene bereken-site kom ik op 17 juli, de andere op 20 juli, dus ik ben benieuwd wat het bij de 12 weken echo gaat zeggen.

Ook kan ik niet wachten om iedereen het te gaan vertellen, spannend! Verheug me er nu al op. Ook dat ik iets weet wat zij niet weten. Mijn man zei nog: zullen we gewoon niets vertellen en dan kijken wie als eerste gaat zeggen dat je nu echt te dik wordt? Leek ons wel grappig ;-)

Nou, hopen maar dat alles goed blijft gaan, misschien ga ik het met Sinterklaas vertellen door middel van een ludiek gedicht. Heb al een mini-rompertje laten bedrukken met: De nieuwe (achternaam)baby is in de maak, joepie!

Veel plezier met jullie zwangerschap en misschien tot mails,
xxx Hilde

Lieve mamapeet
Ook ik hoor niet op dit forum thuis en was gewoon ff aan het lezen toen ik opeens jouw naam zag staan.
Ik heb veel van je gelezen en weet welke lange en zware weg jullie al hebben moeten doorstaan.
Maar wat super dat je zwanger bent!!
Ik had ook met 7 weken een extra echo en vond het heel bijzonder dat je een heel klein erwtje zag met een kloppend hartje!
Ik wens jouw en je man een mooie tijd toe en hoop dat dit een happy end voor jullie wordt!!!
Liefs ilona

Fijn dat je met ons mee doet en ook heel dapper.
Ik hoop 9 maanden lang met je te kunnen kletsen om vervolgens een mooie foto van een wolk(je) van een baby te zien.

PC

hallo meiden,

ik hoop hier ook lekker met jullie door te kletsen tot juli en we allemaal een mooi wondertje hebben.

Morgen weer een echo. Vind het heel spannend.
Vorige keer (met de tweeling) kwamen we er met ruim 10 wkn achter dat de kindjes met ruim 8 wkn gestopt waren met groeien.
Morgen ben ik 8 wkn 4 dagen...
En alhoewel de gyn vorige week zei dat het er heel erg goed uit zag, blijft het gewoon ontzettend spannend.
Hoop morgen gewoon weer goed nieuws te kunnen melden.

tot gauw.
Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan