heel voorzichtig kom ik weer meedoen

A

Anoniem

Guest
Bevalling is nog geen 10 weken geleden, maar we beginnen nu toch serieus te denken aan een 2e. Afgelopen zondag voor het eerst weer ongi en wil nog 1 cyclus afwachten of die een beetje normaal verloopt. Ga al wel vast weer beginnen met tempen.
Eerst hadden we gedacht wat langer te wachten met proberen, maar man was er al eerder aan toe en het begint bij mij toch ook aardig te kriebelen.

Voor degene die me nog niet kennen,

Supertje, 32 jaar, moeder van een zoontje. 3 miskramen waarvan 1 een tweeling, zwanger geraakt na wat dokteren in ronde 19. (vandaar ook de keus om niet te lang te wachten om voor een 2e te gaan hopen). Nu dus ronde -1.

Ik herken je gevoel. Na mijn eerste dochter waren we na 2 maanden ookal weer aan het proberen. Drie maanden later was het raak. Gegeven je medische achtergrond begrijp ik het heel goed dat je niet te lang wilt wachten. Ik hoop dat het snel raak is. Overigens, mocht dat het geval zijn, bereid je voor op niet zulke positieve reacties.... in het begin feliciteerde niemand me, iedereen ging er vanuit dat het een ongelukje was. Sommige mensen geloven me tot op de dag van vandaag niet dat nummer 2 gepland was. Overigens, van nummer 3 was ik zwanger na een jaar na nummer 2 en ook daar kreeg ik weer diezelfde vraag.

Succes!

Hoi gefeliciteerd met je kindje. Wel heftig zo snel alweer beginnen. Maar snap het ok wel een beetje. Vraag mij persoonlijk wel af, is het niet onwijs heftig meteen weer beginnen en wie zwanger worden. Is wel zwaar volgens mij. Gewoon doen als het goed voelt. Welkom op de site yvonne

Welkom terug, gefeliciteerd en direct ook succes!
Leuk dat je er weer bent!

X

Gefeliciteerd
Leuk joh...gelijk voor nog een proberen....zou het zelf ook geweldig vinden om twee valk na elkaar te krijgen....
Dus heel veel succes...

Terug
Bovenaan