Heel voorzichtig meld ik me hier!

Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd!!
Heel voorzichtig meld ik me hier aan...Vorige week had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Helemaal blij natuurlijk, maar ook ontzettend bang. Heb nu een zoontje van 13 maanden, voor hem heb ik 2x een miskraam gehad en afgelopen oud en nieuw ook nog eens. Onbezorgd zwanger zijn zit er voorlopig even nog niet in.
Een uitgerekende datum kan ik nog niet zeggen: na de miskaarm met oud en nieuw ben ik niet meer ongesteld geweest en nu toch weer zwanger.
Gisteren was ik bij de verloskundige, theoretisch zou ik al 10 weken zwanger kunnen zijn, dus ze had een echo gemaakt. Natuurlijk niks te zien ( dacht zelf al dat ik misschien net max 4,5 week zou zijn.) Nu over 3 weken weer een echo. Ik vind het weer zo spannend!
Het is dat ik de hele dag merk dat ik zwanger ben (gekke kwaal, maar de hele dag door honger), dus ik hou de moed er in.

Vind het wel weer gezellig zo`n forum, toen ik zwanger was van mijn zoontje kon ik hier wel de hele dag op zitten hihihi

Groetjes
Milou

Hoi Milou!

Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik herken best een hoop in je verhaal. Ik ben inmiddels 34 jaar en heb 1 zoontje van net 3 jaar. Wilde gelijk daarna een 2e kindje, maar dat heeft even op zich laten wachten.

Vorig jaar 2 miskramen gehad na IUI-behandelingen(2e was op 31 december). Oftewel een heel pittig jaar. En nu... 4 weekjes en 2 dagen. Vrijdag krijg ik de officiële bloeduitslagen (ivm 2 miskramen, uitgbreid bloedonderzoek gehad) en dan hoop ik een afspraak voor een echo te kunnen maken.

Ik blijf onder behandeling van de gyn omdat mijn zoontje 7 weken te vroeg was en daarbij te klein en hij via een spoedkeizersnee is gehaald. En ben al helemaal gewend nu in het ziekenhuis!

Veel succes met de honger !!

Liefs,
Anita

gefeliciteerd!!
ik ben nu 5weekjes zwanger en vind het ook super spannend.
ik ben in nov bevallen met 19weken van ons zoontje.
en we hopen dat met dit kindje alles goed mag blijven gaan.
ik heb 21 maart de 1ste echo,ben zo benieuwd.
liefs

Hallo mamanov2011,

Ik herken heel veel in ouw verhaal. Ik ben in 2008 bevallen van ons zoontje me 18 weken.
Mag ik vragen wat bij jou de oorzaak was? Of hebben ze at nooit kunnen achterhalen.
Bij mij was er sprake van een partiële mola zwangerschap.

Hoi Milou.

ook van harte gefeliciteerd. Spannend he, deze tijd. Ik hoop voor jullie dat het dit keer goed gaat en dat jullie ondanks de spanningen er toch van kunnen genieten. Ik ben nu zelf 5 weken zwanger van ons derde kindje. Ik krijg op 28 maart een echo om te kijken of alles goed is. Ik ben heel benieuwd.

Geniet ervan

Groetejs Mamawil

Terug
Bovenaan